908 Tita en haar verlanglijstje

December is cadeautjesmaand. Na Sinterklaas (die hier eigenlijk niet meer echt komt en enkel elk weekend sinds september (ja, september!) chocoladeventjes brengt), is er mijn verjaardag en dan ook nog Kerst en Nieuwjaar. En hoewel wij hier eigenlijk niet zo van verlanglijstjes en grote cadeau’s doen, heb ik stiekem toch wel een lijstje in mijn hoofd zitten. Dromen jullie mee?

1) een nieuw halskettinkje: Ik heb veel halskettingen. En ik draag die bijna nooit omdat ze niet bij elke outfit passen en ik mij niet bezig hou met elke dag het gepaste kettinkje te kiezen dat ook nog eens bij mijn oorbellen past. Ik doe dat namelijk dus wel met oorbellen. Een andere reden is dat veel van mijn kettinkjes te fragiel zijn om te dragen tijdens het werk en ik wil echt niet dat die ineens breken. Maar ik wil dus heel graag een kettinkje dat bij elke outfit past en dat sterk genoeg is om alle dagen te dragen. Liefst in zilver.

2) een Powerbank of mobiele oplader: Soms gebruik ik mijn smartphone als gps. Vaak gebruik ik hem ook als wifi-spot voor mijn tablet (omdat die enkel op wifi werkt) als ik niet thuis ben. Dat vreet batterij van mijn smartphone. En soms ben ik ergens waar ik de batterij van mijn smartphone dan niet kan opladen. Zo’n powerbank zou de ideale oplossing zijn daarvoor. En het past in mijn handtas.

3) Ik vind al heel lang deze appel van Qualy leuk. Maar ik twijfel nog want ik denk dat ik het storage head van Lego nog net ietsje leuke vind. En ik weet niet of ik dan voor de jongen of het meisje zou gaan. En ik weet ook niet wat ik er in zou steken maar ik vind ze gewoon mooi.

4) boekenbons: Ik heb weliswaar nog zo’n 150 ongelezen boeken in de kast liggen en op de tablet staan, maar boeken kan je nooit genoeg hebben.

5) Wooden Wonderland van Hay: Ik hou wel van design en decoratie. Deze blokjes zouden echt geweldig leuk staan in het decoratievak van mijn groene kast.

6) De playon crayons van Studio Kinky: In de felle kleuren. Het zijn wascokrijtjes, maar ik wil ze als decoratie.

7) De geboorte van een olifantje op mijn verjaardag zou ook mooi zijn. Maar ik denk dat het al voor vandaag gaat zijn.

 

Ik maak me niet de illusie dat ik die dingen ga krijgen. Maar dromen mag, hè.

10 thoughts on “908 Tita en haar verlanglijstje

  1. Dromen mag uiteraard Tita, en moest ik je mama zijn en ik lees je blog, ik zou jou een mooie zilveren ketting in zilver geven , eentje die later een familiestukje zou zijn. De andere hebbedingetjes zijn leuk, maar als moeder ga ik toch voor de ketting!

  2. Toen ik het woord powerbank voor het eerst hoorde – las, in een bevestigingsmail van een bestelling die het lief had geplaatst – dacht ik dat het zo’n fitnessbank met gewichten was! Dom he. Ik zag dat al in onze living staan 🙂 Maar inderdaad een zeer handig attribuut, mijn batterij gaat sinds de update van Android belachelijk snel leeg als ik mijn gps opzet.
    En nu is die olifant er nog niet??
    Wij werken altijd met lijstjes als er in de familie cadeaus moeten gegeven worden. Ik zou niet weten wat we anders moeten kopen voor elkaar.

Geef een reactie

