914 Tita en cadeautjes

Ik krijg nooit veel cadeautjes voor mijn verjaardag. Enkel van mijn ouders en een paar tantes en nonkels. De meesten geven een centje waar ik dan mee kan gaan shoppen.

Dit jaar kreeg ik van de Mams en de Paps tot mijn grote verbazing een handtas cadeau. Tot mijn grote verbazing om 2 redenen. Eerst en vooral vindt de Mams dat ik al te veel handtassen heb. Ten 2e hebben wij een totaal verschillende smaak en smaak is toch wel heel persoonlijk. Maar de handtas die de Mams voor mij heeft uitgekozen is echt eentje die ik voor mezelf had kunnen kopen. Ik vind ze echt prachtig!

2014-12-09 13.13.05

Verder kreeg ik van mijn ouders nog een zelfgemaakt bonnetje met de belofte dat ik een nieuwe winterjas mag gaan kopen. De mijne is namelijk versleten.

Van onze Verwen-tante kreeg ik buiten centjes ook nog een flesje eau de toilette. Zoals bij elke verjaardag. Of zoals toen ik mijn enkel verstuikte bij een ongeluk. Alleen heeft Tante nogal een klassieke smaak en dringt ze die graag op. Zo wil ze met mij gaan shoppen om mij in klassieke kleding te steken die ik dan weer afschuwelijk vind. En mijn assymetrische kapsel vind ze maar niks. Dus komt ze telkens de langere lok achter mijn oor strijken zodat het er wat klassieker uitziet. En zo doet ze mij ook altijd parfums cadeau waarvan ik vind dat ze stinken. Ik heb hier ondertussen al 2 jaar een fles van haar staan die ik niet gebruik. Enfin ja, als luchtverfrisser in de badkamer. En dat vind ik zelf ook een beetje ondankbaar. Maar wat moet je doen met een parfum dat je niet graag ruikt? Het ergste van al is dat mijn eigen parfumfles eigenlijk quasi op is en dat ik dus wel een nieuwe kon gebruiken. Maar ik zie me echt niet met die geur rond lopen.

De gekregen centjes gaan waarschijnlijk opgaan aan een Powerbank en een nieuw parfum. En met de overschot ga ik waarschijnlijk wat shoppen tijdens de solden.

6 thoughts on “914 Tita en cadeautjes

  1. Parfum van je tante online verkopen? Met de opbrengst kan je dan al een deel betalen van het parfum dat je wel graag ruikt.
    Tenzij die tante natuurlijk zo opdringerig is dat ze in je kamer komt kijken of die fles er nog staat of heel nadrukkelijk ruikt of je haar geurtje aan hebt ofzo 🙂

    • De verpakking is al geopend. Ik moest die wel openen waar ze bij stond en de geur testen. En dan maar doen alsof ik het een lekker geurtje vond. Dus verkopen zal niet meer lukken.

  2. Toch geen slechte buit! En weet je Tita, ik zou voor mezelf gewoon een mooie zliveren ketting kopen, iets dat helamaal ” jou ” is. Veel plezier met je cadeaus. En ja parfums waarvan ik vind dat ze stinken arriveren ook in het toilet. Gelukkig mag ik van Wim altijd zelf kiezen en ik heb dit jaar de nieuwe van Hugo Boss (bijna) gekregen.

    • Mmm inderdaad met open verpakking gaat wel moeilijker. Misschien kan je er iemand in je omgeving een plezier meedoen? Probeer Freecycle eens (op Facebook). Beter dan weg te gooien, lijkt me.

Geef een reactie

