929 Tita en de Questions of life tag

Van Joyce kreeg ik deze leuke tag doorgespeeld. Eentje om over na te denken.

1) Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft jou de grootste glimlach op je gezicht?

Ik denk dan aan de momenten met mijn metekindje. Maar ik vind het moeilijk om daar eentje uit te kiezen. Zijn doopsel vond ik symbolisch wel een leuk moment maar ik heb hem die dag weinig kunnen pakken of er mee bezig kunnen zijn. Maar ook aan mijn vakantie heb ik geweldige herinneringen.

 

2) Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?

Ik vind de boekenbeurs in Antwerpen eigenlijk al sinds ik kind was heel intrigerend. Een eigen boek uitbrengen en daar dan mogen zitten signeren, leek me altijd al geweldig. Ik schaam me ergens wel een beetje om die droom want eigenlijk is het nogal oppervlakkig.

 

3) Wat zou je willen doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?

Dan zou ik misschien wel een job doen als zelfstandige waarbij ik mijn eigen uren kan kiezen zodat ik voldoende tijd zou hebben voor een gezin. Ik zou leuke citytrips doen en misschien zelfs een tijdje in Stockholm gaan wonen. En ik zou mijn droomhuis bouwen en dat helemaal naar mijn goesting inrichten.

 

4) Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?

Dat volledig huisvrouw zijn mij niet zou liggen omdat ik dan mijn structuur zou kwijt zijn. Dat mensen zich bij mij op hun gemak voelen, wat ik als een groot compliment beschouw. En dat ik empathisch ben.

 

5) Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?

Over een fijn huisje om in te wonen en over prinsen maar dan liefst zonder paard. 😉

 

6) Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?

Ik wil me graag goed in mijn vel voelen. En om daar iets aan te doen zou ik graag iets aan mijn lijn doen. Dat wil dus zeggen dat er in 2015 op mijn voeding zal gelet moeten worden en gesport. Ik moet nog een extra beloning, naast het mezelf goed voelen, bedenken. Maar ik wil daar echt eens iets aan doen want ik heb nood aan wat zelfvertrouwen.

 

Ik geef deze tag niet echt door. Maar als je het leuk vind om hem in te vullen: hij is gratis! 😉

5 thoughts on “929 Tita en de Questions of life tag

  1. Er is juist niks oppervlakkig aan, ik zie jou al stralen op de boekenbeurs, Carrie komt langs hé,……en lieve schat, als jij je beter wil voelen in je vel, stel een plan op en ga ervoor en ik ben er als je hulp nodig hebt!!

  2. Signeren op de Boekenbeurs is niet oppervlakkig. Als het zover is, reserveer je dan een plekje voor mij, want stiekem droom ik daar ook van 😉
    Een vriendin van me gaat dit jaar trouwens naar Stockholm verhuizen. Ze gaat waarschijnlijk een blog bijhouden (enfin, ik vind dat ze dat moet doen). Ik speel hem dan door, dan kan je mee dromen 😉

  3. Ik vind daar ook niets oppervlakkigs aan hoor! Dat is gewoon dromen van succesvol schrijfster worden, juist een mooie droom!
    Of je in een zelfstandig statuut veel tijd gaat hebben voor je gezin, betwijfel ik wel. Dat was bij mij alleszins niet het geval, jammer genoeg. Ik denk dat je dan eigenlijk beter bent met een strikte 9 to 5 zonder overuren ofzo. Maar misschien heb ik gewoon een minder goede ervaring gehad op dat gebied.

Geef een reactie

