931 Tita en 10 leuke activiteiten voor januari

Voor januari staat er nog niet veel “vast” op de planning. Maar ik kon met enige fantasie toch wel 10 leuke dingen bedenken die ik de komende maand wil doen.

1) Mijn metekindje zijn nieuwjaarscadeautje brengen. Stiekem hoop ik dat hij ook een nieuwjaarsbrief in petto heeft.

2) Naar de tentoonstelling van Carll Cneut gaan in Gent. Waarschijnlijk in combinatie met het bezoek aan mijn metekindje.

3) Een nieuwe winterjas kopen op kosten van mijn ouders. Nog een laat verjaardagscadeautje.

4) 5 boeken uitlezen.

5) 1 Flow uitlezen. Ik ga de lat ietsje minder hoog leggen.

6) De groene kast opnieuw decoreren wanneer ik de kerstversiering weg doe.

7) Mijn vakantiefoto’s bewerken.

8) Een haakprojectje kiezen.

9) Afspreken met vriendin S. om onze verjaardag te vieren en bij te kletsen.

10) Afspreken met J.

4 thoughts on “931 Tita en 10 leuke activiteiten voor januari

Geef een reactie

