939 Tita en Secret Santa

Ook dit jaar deed ik mee aan de Secret Santa van Tess. Een Secret Santa in een ander jasje want deze keer werd er verwacht dat je creatief was met kaartjes. Ik heb er dan ook lang over moeten nadenken wat ik zou doen en uiteindelijk kregen mijn slachtoffers Vreeverweg, Meisje en Gerhilde een soort van nieuwjaarsbrief van heksje Tita in hun brievenbus met een kaartje.

Zelf werd ik enorm verwend.

Eerst arriveerde pakje 1 van Sabrina:

2014-12-24 14.28.25

In de enveloppe zaten buiten een kerstkaart van 2 schattige kindjes en een hele brief:
– een mini-enveloppe met 2 theebuiltjes
– een sleutelhanger en een magneet van mijn favoriete Nijntje
– 2 recepten voor koekjes
– een gezichtsmasker (note to self: dringend tijd maken voor een verwenmomentje)
– een schattig notaboekje dat perfect past in het mini-vakje van mijn handtas
– een boekentip
– een uiltje dat samen met mijn knuffeluiltje over de kerstversiering mag waken

Dankjewel, Sabrina! Ik vond het een geweldig leuk cadeau.

Pakje 2 kwam van Sarah:

2014-12-30 13.38.47

 

Samen met een leuke brief en een mooi kaartje kreeg ik lekkere chocolaatjes om op te smullen bij het lezen van een goed boek. Vermits ik altijd wel midden in een goed boek zit hebben die chocolaatjes niet lang geleefd.

Dankjewel, Sarah!

Pakje 3 kwam van Haaike:

2014-12-31 14.12.51

 

Ik kreeg een leuk zelfgemaakt kaartje, een kattensleutelhanger voor de sleutel van mijn eigen nestje in de (hopelijk nabije) toekomst en een notaboekje in een leuke kleur waar Haaike al een recept voor een appeltaart heeft in genoteerd. Dat laatste staat namelijk op mijn “31 voor 32”-lijst.

Dankjewel, Haaike!

7 thoughts on “939 Tita en Secret Santa

Geef een reactie

