941 Tita en as we speak

Tijd voor een nieuwe as we speak. December was een gevulde maand.

 

lezen: Ik las 10 boeken in december en deed mee aan de readathon. Ook deze maand heb ik al lekker zitten lezen onder een dekentje.

blij met: Ik kreeg de laatste tijd veel cadeautjes omdat ik ook nog eens verjaarde: een supermooie handtas, een nieuwe winterjas, mijn favoriete parfum, centjes die worden opgespaard voor een nieuwe laptop, panty’s in leuke kleurtjes,… En dan was er ook nog eens Secret Santa en de kerstruil. Ik ben verwend.

luisteren naar: Deze keer heb ik niet veel naar muziek geluisterd, wel naar een vriend met problemen. Serieuze en best intieme gesprekken, maar ook warme gesprekken.

eten: Bij feestjes en feestdagen hoort lekker eten. En vooral lekkere desserts. Ik heb er van genoten.

mooi compliment: Ik kreeg het compliment dat ik de enige ben waar die vriend echt mee kan praten over zijn problemen. En ik kreeg eigenlijk ook tussen de lijntjes te horen dat ik één van zijn weinige echte vriend(inn)en ben.

gevierd: Mijn verjaardag, de verjaardag van mijn metekindje en de Paps, Kerst, Nieuwjaar. Vandaag vieren we het laatste Nieuwjaarsfeestje en dan zitten de feesten er eindelijk op. Ja, eindelijk: al dat feesten is ook best vermoeiend en vooral slecht voor de weegschaal. 😉

gekocht: Ik kocht mezelf een nieuwe sjaal en een heleboel leuke papierwarenspulletjes waarmee ik cadeautjes of enveloppes kan pimpen.

 

Wie ook graag een as we speak schrijft, mag dat natuurlijk altijd doen. Ik kom graag lezen.

 

5 thoughts on “941 Tita en as we speak

  1. Ik heb er ook al over gedacht om eens zo’n lijstje te doen, maar ik moet eerst eens een beetje orde scheppen in de blogchaos die er op dit moment in mijn hoofd heerst: te veel ideeën, maar geen tijd om dat allemaal direct te gaan uitwerken (en het zou ook stom zijn om dan plots zo’n maand boordevol berichten te hebben en alles op te gebruiken om dan een maand later geen inspiratie meer te hebben).

    En die “eindelijk” gedaan met de kerstfeesten, deel ik helemaal. Ik heb een fantastische kerstvakantie gehad, maar man, was ik ook blij om terug in Zwitserland te zijn. Rust én weer “normaal” eten i.p.v. quasi elke dag een drie-gangen-menu! De weegschaal was er bij mij ook niet echt akkoord mee…

  2. Doordat ik altijd zo veel ideeën had die door mijn hoofd spookten en dan ontsnapten als ik ze nodig had, ben ik een lijstje met ideeën beginnen bijhouden. En ik ben mijn posten beginnen inplannen. Soms schrijf ik elke dag een post. Soms schrijf ik er 5 op een dag en plan ik die in voor de komende week. Of zelfs op verschillende momenten in de komende maand.

Geef een reactie

