942 Tita en 10 leuke activiteiten in december

Ook voor december had ik een lijstje met activiteiten bij elkaar bedacht.

1) mijn verjaardag:
Ik heb eigenlijk niets bijzonders gedaan op mijn verjaardag. Ik kreeg uiteraard kaartjes, sms-jes en cadeautjes en de Mams bakte op mijn verzoek pannekoeken. Maar verder was het niet zo speciaal. En dat hoefde ook niet.

2) de 1e verjaardag van mijn metekindje:
Zijn mama en papa hebben het heel druk de laatste tijd en deden geen apart feestje voor zijn 1e verjaardag. Ik heb hem wel een kaartje gestuurd dat ik een beetje gepimpt heb. En op het familiekerstfeest 2 dagen later heeft hij zijn verjaardagscadeautjes gekregen. Maar het manneke begreep er uiteraard niets van en was enorm afgeleid door al die mensen rondom hem.

3) kerstfeestje met de familie van de Mams
Check! En ik heb mij vooral enorm geamuseerd met mijn metekindje die in een vrolijke bui was.

4) 5 boeken uitlezen:
Ik las er 10.

5) een Flow en een Psychologie uitlezen:
Tja, als je 10 boeken uitleest is er uiteraard minder of zelfs geen tijd voor tijdschriften.

6) mijn groene kast in kersttenue steken:
Check! Op 24 december. Ja, ik stel dat altijd weer uit tot het laatste. En vandaag ruim ik het weer allemaal op en komt er nieuwe decoratie.

7) The Holiday (mijn favoriete kerstfilm) kijken:
Dat heb ik ergens begin december gedaan en ik heb er weer kei-hard van genoten. Jude Law die huilt en Jack Black die smoeltjes trekt: ik smelt daarvoor.

8) kerstlichtjes ophangen op mijn kamer:
Dat deed ik ook pas op 24 december. En ik vind ze zooooo gezellig dat ik die toch nog wel een tijdje ga laten hangen. Misschien zelfs het hele jaar.

9) een cadeautje kopen voor Secret Santa-uitwisseling:
Ik bedoelde daar de kerstruil mee. Jullie konden de voorbije week al lezen wat ik deed en wat ik kreeg.

10) kerstkaartjes knutselen en verzenden:
Ik heb mezelf suf gezocht naar inspiratie voor kerstkaartjes. En kerst kwam dichter en dichter. En ik had totaal geen idee wat ik zou gaan doen. Dus uiteindelijk ben ik gewoon kaartjes gaan kopen in de winkel en heb ik een leuk tekstje gezocht op Pinterest.

 

Maar hé, ik heb eigenlijk bijna alles van dit lijstje klaargespeeld. En er vooral heel veel plezier aan beleefd.

2 thoughts on “942 Tita en 10 leuke activiteiten in december

Geef een reactie

