946 Tita en een quote

Eigenlijk is dit onbewust een beetje mijn levensmotto. Of één van mijn levensmotto’s. Ik heb gelukkig nooit last van een ochtendhumeur. En ondanks het feit dat het niet altijd meezit, loop ik meestal wel met een glimlach op mijn gezicht rond. Positiviteit zit gewoon in mij: ik kan niet lang boos of verdrietig blijven. En laat nu het toeval zijn dat je veel mooier bent als je lacht.

Voor wie hier wat moeite mee heeft zou ik zeggen: print deze quote af en kleef hem op je kleerkast. Trek ’s ochtends die outfit aan waarin je je het best voelt en trek die glimlach aan. Ik ben er trouwens van overtuigd dat bewust lachen je een beter gevoel geeft.

5 thoughts on “946 Tita en een quote

Geef een reactie

