951 Tita en de soldenvangst

Ik was eigenlijk niet echt van plan om te gaan shoppen tijdens de solden. Ook al had ik eigenlijk wel een paar t-shirts nodig. ’t Is te zeggen: ik heb vooral oude t-shirts in mijn kast hangen en nog weinig echt mooie, maar dan draag ik de oude gewoon op dagen waarop ik niet buiten moet komen en is het probleem eigenlijk wel opgelost. Dus het voornemen was om niet te gaan shoppen en die centjes op te sparen voor andere nuttigere zaken.

Maar ik moest wel gaan shoppen voor een nieuwe jas. Gelukkig kreeg ik die nog als late verjaardagscadeau van mijn ouders. En gelukkig was die jas een pak goedkoper dan verwacht waardoor ik ook nog mijn favoriete parfum cadeau kreeg. Van de jas heb ik trouwens geen foto, sorry.

En toen begaf één van mijn jeansbroeken het en vond de Mams dat ik toch eens moest gaan kijken voor een extra broek. Dus deed ik dat en kocht ik geen jeansbroek. Maar ik werd wel verliefd op een jumpsuit. Ik dacht altijd dat dat voor lange smalle madammen was, maar blijkbaar hebben ze er ook wel mooie voor mensen die nogal rond en klein zijn. En ik voel nu al dat dat mijn favoriete kledingstuk gaat worden.

2015-01-20 09.53.06 (1)

Op de foto lijkt hij blauw te zijn, maar hij is zwart.

Ik keek ook maar wat rond voor mooie t-shirtjes, maar vond er geen bij JBC, de winkel waar ik meestal ga shoppen. Maar ik wou al heel lang eens naar Lola & Liza gaan omdat ik vind dat die hun kleding zo’n leuke kleertjes heeft. Alleen dacht ik dat die niks in mijn maat zouden hebben. Tot ik eens op het internet keek en ze mijn maat wel bleken te hebben. Dus besloot ik er toch maar eens langs te fietsen. Ik ben er buiten gestapt met de volgende 4 t-shirts.

PicMonkey Collage

Ja, ik kies nogal veel voor blauwtinten. De kleuren zijn trouwens ook niet echt zoals ze in realiteit zijn. Ik ben niet zo’n fotografisch talent. En ik heb een poging gedaan om de foto’s te verwerken, maar het resultaat is niet helemaal geslaagd. Ik moet duidelijk nog wat oefenen. 😉 Maar zo hebben jullie toch een klein overzichtje van wat ik gekocht heb.

7 thoughts on “951 Tita en de soldenvangst

  1. Het valt me op dat jij ook niet vaak voor prints gaat . Dat jumpsuit zal je geweldig staan, en ik zou er felgekleurd sjaaltje op dragen, maar ik ben dan ook een fel-kleur-madam, nietwaar! 😉

    • Nee, ik hou niet zo van prints. Wel van felle kleuren, hoor. Maar ik zie dat liever effen. Ik ga op de jumpsuit een vestje in een felle kleur dragen (geel waarschijnlijk) en een leuke ketting (rood of zo). Met een sjaaltje zie je het mooie van de halslijn niet meer.

  2. Die blauwtinten zijn mooi zeg, hou ik ook wel van. Ben wel benieuwd hoe de jumpsuit draagt. Ik heb altijd het idee enkel in een “zak” rond te lopen als ik zoiets pas, moet iets hebben om het te breken maar heb geen idee wat 😉

Geef een reactie

