954 Tita en handwriting day

2015-01-23 11.33.06

2015-01-23 11.33.30

13 thoughts on “954 Tita en handwriting day

  1. Tof! Normaal komt er bij mij vandaag een Fair wear Friday online, als ik tenminste nog de moed vind om foto’s van mijzelf te nemen, brrr 🙂
    Ik ga er eens over nadenken of ik Handwriting day daar eventueel in kan integreren (of ik skip gewoon die outfitposts en schrijf een tekstje, véél makkelijker!), want ’t is wel leuk om iemands geschrift eens te zien (al kende ik het jouwe door je kaartje natuurlijk al wel).
    Trouwens, je geschrift is heel leesbaar hoor en echt wel niet scheef. Je letter “z” vind ik een van de mooiste met die krul er nog aan! Puur op basis van je handschrift, kan ik het er eigenlijk niet uithalen of je links- of rechtshandig bent, maar ik herinner mij dat ik een tijdje geleden verontwaardigd was omdat je een lerares had die je per se rechts wilde laten schrijven, terwijl je linkshandig was 😉

    • Altijd geweten dat gij een beetje een specialleke zijt. 😉 Ik kan wel vrij gemakkelijk spiegelschrift lezen. Mijn tante heeft ons dat als kind geleerd want zij kon dat goed. Als wij dan op bosklassen gingen kregen wij een brief in spiegelschrift aan.

  2. Mijn handschrift ken je al 😉 Ik ben zelf linkshandig en beklaag nog altijd mijn pennevriendinnetjes die mijn gekribbel moesten zien te ontcijferen. Als jij ook linkshandig bent dan ben ik best jaloers op je mooie handschrift!

  3. Je hebt een heel mooi geschrift vind ik hoor. Ik ben net zoals jouw linkshandig, maar ik heb echte hanenpotengeschrift tegenover dat van jouw 😉

  4. Pingback: Fair wear Friday (1) | Le petit requin

  5. Pingback: Fair wear Friday (1) |

Geef een reactie

