965 Tita en 10 leuke activiteiten in januari

Januari was een beetje verrassend op gebied van activiteiten. Er kwamen namelijk een paar leuke dingen onverwachts aanwaaien. Lees maar mee.

1) Mijn metekindje zijn nieuwjaarscadeautje brengen.
Dit kwam er een beetje last minute op het einde van de maand van wegens omstandigheden bij hem thuis. Maar het is toch gelukt. Met pannekoeken, veel lawaai en gelach, zijn eerste dierengeluidjes,… Ik kreeg van hem als nieuwjaarscadeautje een prachtig fotoalbum van zijn 1e levensjaar.

2) Naar de tentoonstelling van Carll Cneut gaan.
Dit is er niet van gekomen ondanks dat ik wel in Gent ben geweest. Maar de tentoonstelling loopt nog wel even. En ik ga zeker zorgen dat ik ze bezoek want mijn ouders zijn intussen wel geweest en waren er heel enthousiast over.

3) Een nieuwe winterjas kopen op kosten van mijn ouders. Nog een laat verjaardagscadeau.
Check! Op 5 minuten had ik DE jas gevonden en ik weigerde nog van gedacht te veranderen. Ondertussen zijn we al ongeveer een maand later en ik ben echt kei-content van die jas: lekker warm, elegant, gemakkelijk voor op de fiets en mooi.

4) 5 boeken uitlezen.
Ik las er 7. 😉

5) 1 Flow uitlezen.
Ondanks dat ik de lat lager had gelegd, ben ik er weer eens niet in geslaagd. Maar ondertussen ben ik er wel al in begonnen. Dat is ook al iets.

6) De groene kast opnieuw decoreren wanneer ik de kerstversiering wegdoe.
Check!

7) Mijn vakantiefoto’s bewerken.
Dit blijft een werkje van lange adem. Maar ik blijf het op mijn lijstje zetten om mezelf er toch weer elke maand aan te herinneren. Voor een minuut of 5. 😉

8) Een haakprojectje kiezen.
Ik heb besloten dat ik zelf een soort van poncho wil haken. Maar nu moet ik nog een model zoeken op pinterest.

9) Afspreken met vriendin S. om onze verjaardag te vieren en bij te kletsen.
We hebben deze afspraak minstens 3 keer moeten verzetten… naar februari.

10) Afspreken met J.
Dat is meer dan gelukt. J. zit momenteel in een scheiding en omdat ik de persoon ben waar hij blijkbaar het gemakkelijkst mee kan praten, spreken wij momenteel regelmatig af. Gelukkig niet alleen maar om over problemen te praten. We doen ook heel bewust leuke dingen samen. Samen is namelijk leuker dan die dingen alleen te moeten doen. En zo kon ik de voorbije weken weer wat dingen van mijn “31 voor 32”-lijst schrappen. Maar dat lezen jullie morgen wel.

3 thoughts on “965 Tita en 10 leuke activiteiten in januari

  1. Oei, gaat hij scheiden? Ik meen me te herinneren dat je ooit eens schreef dat je hen een goed koppel vond. Nu ja, het zijn mijn zaken niet, maar ik vind het wel erg voor hen!
    Ik wil ook een poncho haken! Ik heb een gebreide die mama ooit voor mij maakte, misschien kan ik dat overnemen van model. En liefst knalrood 🙂

Geef een reactie

