969 Tita en weg van de wereld

En toen viel mijn blog dus eventjes stil. Ik heb even getwijfeld of ik jullie de reden al zo snel zou vertellen. Maar eigenlijk loopt mijn hart er van over. Dus ja, ik ga het toch al met jullie delen.

Ik liep rond als een kip zonder kop. Ik heb slapeloze nachten gehad, vol gedachten die door mijn hoofd schoten. Dingen die ik me plots kon herinneren die eigenlijk wel aanwijzingen waren of stille hints. Ik kon me nergens op concentreren.

En dat alles omdat de man die stilletjes mijn hart is binnengeslopen en mijn muurtje doorbrak, me plots bekende dat hij gevoelens voor mij had.

We zijn nu iets meer dan een week verder en ik geniet ervan.

Ik ga mijn vriend wel niet te veel bij dit blog betrekken. Hij weet van het bestaan van mijn blog, maar hij heeft liever niet dat ik te veel over onze relatie schrijf. En dat moet ik uiteraard respecteren. Hij zal wel eens vermeld worden, maar over onze relatie zelf ga ik in principe niet te veel uitwijden.

13 thoughts on “969 Tita en weg van de wereld

  1. Oef, je blogt nog 😉 Jammer dat je je blog dan een beetje meer moet censureren, maar dat begrijp ik anderzijds wel.
    Geniet, geniet, geniet van de vlinders!!

Geef een reactie

