976 Tita en haar leeslijst voor maart

Ik ga jullie versteld doen staan door mij voor te nemen om tijdens de maand maart eens enkel uit mijn eigen boekenkast (en tablet te lezen). Ik heb namelijk pas een paar boeken gekocht waar ik enorm naar uitkijk om er in te beginnen. Kleppers wel. Dus ik ga ze combineren met een paar luchtige boeken die op mijn tablet staan.

Hier dus het lijstje voor komende maand:

1) Christopher Lloyd: Van oerknal tot nu
In dit boek over de geschiedenis ben ik in februari al begonnen. Wel is het lezen erin een beetje stil gevallen. Dus ik moet mij er dringend weer wat meer op concentreren. Maar ik wil het echt heel graag nog verder lezen. Jammer dat non-fictie trager leest dan een mooi verhaal.

2) Joël Dicker: De waarheid over de zaak Harry Quebert
Een boek dat ik volgens mij ontdekte via het blog van Kelly. Maar ondertussen had ik er via andere wegen ook al veel goeds over gelezen.

3) David Nicholls: Wij
Ook over dit boek had ik al veel gehoord. Ik heb gewacht met het kopen tot het vertaald was, want ik lees nu eenmaal enkel in het Nederlands. Ook naar dit boek ben ik echt heel benieuwd.

4) Kris Van Steenberge: Woesten
Je wil niet weten hoe vaak ik al met dit boek in mijn handen heb gestaan in de boekenwinkel. En telkens liet ik het toch maar liggen, maar vorige week MOEST het toch echt mee naar huis.

5) Yvonne Kroonenberg: De familieblues
Een boek dat ik in mijn Elly’s Choice-abonnement tegenkwam. Het is een boek van amper iets meer dan 100 bladzijden. Ideaal als tussendoortje.

6) Rob Waumans: De nacht van Lolita
Ook een niet al te dik boek uit datzelfde abonnement.

 

Ik vermoed dat mijn boekenkast niet leger gaat zijn na maart, want iets in mij zegt dat die 3 papieren boeken blijvertjes zullen zijn. Maar dan blijft mijn tellertje van aantal eigen gelezen boeken toch gelijk staan. Ik ben zeker benieuwd naar wat jullie lezen in maart.

2 thoughts on “976 Tita en haar leeslijst voor maart

  1. Wij ligt hier ook al heel lang te wachten… de Engelse versie, want ik wil meer Engels lezen, maar net daarom blijft het langer liggen :/
    Ben benieuwd naar wat je van Woesten vindt!

  2. Benieuwd wat je van De waarheid over de zaak Harry Quebert vindt! Die staat hier al een tijdje op mijn verlanglijst, maar ik laat hem in de winkel toch telkens weer liggen. Wat is dat toch met Franstalige boeken dat dat altijd van die lelijke pocketversies zijn? Boehoe!

Geef een reactie

