980 Tita en 10 leuke activiteiten in februari

Ook op mijn 10 leuke activiteiten had de liefde grote invloed. Sommige dingen waren nu eenmaal even minder belangrijk. Maar gelukkig kwamen er minstens zoveel andere leuke dingen voor in de plaats en heb ik eigenlijk helemaal niet het gevoel dat dit een faal-lijstje is geworden.

1) een afspraak met vriendin S. om onze verjaardag te vieren
We hebben effectief afgesproken en ik heb haar mijn cadeautje gegeven. Maar ik heb het mijne nog te goed, dus volgt er binnenkort nog een afspraak.

2) een afspraak met J.
Een beetje grappig nu mijn agenda plots volstaat met afspraken met hem. 🙂

3) 1 Flow uitlezen
Daar ben ik nog steeds niet in geslaagd. Maar er broeit een plannetje in mijn hoofd voor de komende maand.

4) 5 boeken uitlezen
Hierover sta ik zelf verbaasd dat het me ondanks alles toch is gelukt. Ik ben dan ook weer helemaal in leesland beland.

5) eindelijk dat haakprojectje kiezen
Op dit moment heb ik nog steeds geen idee wat ik zou willen maken en eerlijk gezegd heb ik momenteel ook te veel andere dingen aan mijn hoofd om ook nog eens opnieuw te beginnen haken.

6) mijn vakantiefoto’s bewerken
Ook dit is er nog niet van gekomen. Maar ik heb misschien een hele goede reden om het in maart toch eindelijk te doen.

7) het boekje van de auto eens lezen zodat ik binnenkort weer achter het stuur kan kruipen
Uiteindelijk heb ik besloten om eerst maar eens de verkeersregels nog eens te bestuderen. Maar ook dat staat in de wachtlijn.

8) wat meer oefenen voor de zang- en pianoles
Nog steeds een groot werkpunt.

9) een boek in 1 dag uitlezen
Dat is me gelukt op 1 februari!

10) mijn 10 minutenrondje inlassen
Ik zou dat echt heel graag doen, maar ik slaag er maar niet in. En hoe moeilijk kan dat eigenlijk zijn, zeg. Om dit puntje ben ik eigenlijk wel een klein beetje boos op mezelf.

 

Misschien moet ik mijn maart-lijstje ondertussen nog eens bekijken om te zien wat er allemaal nog op staat, want ik ga anders weer een heleboel dingen vergeten. Had ik al niet eens gezegd dat ik een lijstje in het zicht zou hangen?

3 thoughts on “980 Tita en 10 leuke activiteiten in februari

  1. Goh, ik vraag mij toch echt af of je wat die auto betreft niet beter gewoon echt weer eens probeert te rijden. Heeft J. een rijbewijs? Dan kan hij je misschien eens meenemen naar een industrieterrein in het weekend of een parkeerterrein ofzo? Want dat boekje lezen en die verkeersregels lezen, dat klinkt goed in theorie, maar ik vraag mij af of dat in de praktijk eigenlijk effectief een verschil maakt. Pas op, misschien onderschat ik het effect ervan he, maar alleen al omdat het zoiets lijkt dat je heel vaak uitstelt (wat overigens zeer herkenbaar is hoor, zij het dan op andere gebieden), is het misschien beter om gewoon de koe bij de horens te vatten? 🙂

    • J. heeft zijn rijbewijs nog niet. Hopelijk wel in september, maar dan zal hij ook nog serieus moeten oefenen deze zomer. Ik moet dat boekje lezen van mijn ouders voor ik met hun auto mag rijden. 🙂

      • Oh, zo stom van je ouders eigenlijk! I.p.v. dat zij jou dan eens meenemen naar zo’n parkeerterrein… Maar bon ja, als dat inderdaad de voorwaarde is, zit er niet veel anders op natuurlijk. Véél succes om die saaiheid te doorworstelen!!..

Geef een reactie

