981 Tita en 50 books: Welk boek las je onlangs en wil je iedereen aanraden ook te lezen?

Eindelijk slaag ik er nog eens in hier een 50 books-vraag te beantwoorden. Vraag 10 heb ik eerlijkheidshalve geskipt: ik heb echt niets met de Boekenweek en kon echt niet bedenken hoe ik daar een hele blogpost aan moest wijden.

Welk boek las je onlangs en wil je iedereen aanraden ook te lezen?

In januari las ik “De cirkel” van Dave Eggers. Het was de eerste keer dat ik iets van Eggers las. En vermits ik al veel over het boek had gehoord, was ik er ontzettend benieuwd naar. Het boek bleek heel vlot te lezen en het verhaal was heel intrigerend. Beangstigend ook. Eigenlijk draait het verhaal over hoe het internet ons leven beheerst. Maar het gaat nog veel verder dan dat.

Het is zeker de moeite om eens te lezen. Ik leende hem uit in de bibliotheek, maar ik vond hem zo goed dat ik hem waarschijnlijk ooit koop.

3 thoughts on “981 Tita en 50 books: Welk boek las je onlangs en wil je iedereen aanraden ook te lezen?

Geef een reactie

