983 Tita en as we speak

De voorbije maand gebeurde er veel. Of niet zo heel veel, maar wel genoeg om een hoofd vol gedachten te hebben. Tijd voor een “as we speak” dus.

 

blij met:  Mijn vriend, uiteraard.

mezelf verbazen over: Ik heb er een tijdje geleden al eens een blogpostje over geschreven. Ik schreef toen over dat er iemand door mijn muurtje aan het breken was. En dat gebeurt nu nog dagelijks. Ik verbaas mezelf over het feit dat ik dat muurtje eigenlijk redelijk gemakkelijk laat afbreken. Dat ik Lief gemakkelijk over mezelf vertel en echt mezelf kan zijn bij hem.

genieten van: Gestolen momentjes met Lief of uitstapjes.

stress van: Ontmoetingen met schoonouders. Zondag ontmoet Lief trouwens normaal mijn ouders. Daar ben ik echt zenuwachtig voor. En het aan sommige mensen vertellen zorgde ook voor wat stressmomentjes.

gekocht: Ik heb mij een beetje laten gaan op boekengebied in februari. Ik kocht “Woesten” van Kris Van Steenberge en “Wij” van David Nicholls. Maar ik had dat eerste boek ook al zo vaak vastgehad en teruggelegd dat ik vond dat het mocht.

gelachen om: Mijn metekindje die zich kostelijk amuseerde met carnaval op carnavalsmuziek. Zijn toteke! Geweldig!

gevoeld: Liefde, veel liefde! 😉

 

Ik ben benieuwd wat de volgende maand brengt.

 

5 thoughts on “983 Tita en as we speak

Geef een reactie

