985 Tita en een quote

Niets is zo belangrijk als het lijkt terwijl je erover nadenkt.

– Daniel Kahneman, Israëlische psycholoog en econoom – 

 

Deze quote las ik deze week in een Flow. Nee, niet de laatste Flow. Een Flow. Ik ben namelijk eindelijk begonnen aan mijn tijdschriftenopruimproject.

De quote zette me eventjes met mijn voeten op de grond. Want ja, ik kan soms een dramaqueen zijn. Gelukkig vaak ook niet, dan komt mijn nuchtere kant boven. Maar soms ben ik met iets bezig in mijn hoofd en dan is dat echt het belangrijkste voor mij. Dan kan ik daar over zitten nadenken, panikeren soms zelfs. Om 5 minuten later te beseffen dat er veel belangrijkere dingen zijn en me dood te generen omdat ik zo overdreven heb. Gelukkig ben ik vrij zeker dat jullie allemaal ook wel eens zo’n momentje hebben. 😉

5 thoughts on “985 Tita en een quote

  1. Bij jou duurt dat maar vijf minuten, ik kan een week met zoiets in mijn hoofd rondlopen 😉 Ik ben trouwens daar alleen al voor knettergek van Flow: het brengt me tot rust en niets lijkt plots nog zo belangrijk als op voorhand…

Geef een reactie

