988 Tita en 10 activiteiten voor april

De laatste tijd schiet het bloggen er een beetje bij in. De reden is nog altijd de liefde. Daar moet je namelijk wel wat tijd in investeren natuurlijk. En het is ook heel fijn om daar tijd in te investeren. Eigenlijk moet ik dringend weer mijn blogpostjes wat inplannen. Dat werkt namelijk het beste voor mij. Dus daar ga ik proberen werk van te maken.

Ondertussen krijgen jullie alvast mijn lijstje met activiteiten voor april. Wie goed gekeken heeft heeft gezien dat ik “leuke” weg heb gelaten uit de titel. Dit lijstje blijft nog altijd een positief lijstje met echt leuke dingen. Maar ik wil ook bewust met een paar nuttige dingen bezig zijn en daarom belanden die vanaf nu ook op het lijstje. Omdat die nuttige dingen mij ook absoluut een goed gevoel gaan geven als ik ze afgewerkt heb.

1) naar een burgerlijk huwelijk gaan

2) een bezoekje brengen aan mijn metekindje en zijn pasgeboren broertje

3) leuke activiteiten met Lief: we hebben namelijk veel tijd voor elkaar in april.

4) afspreken met vriendin E.

5) verder werken aan mijn tijdschriftenprojectje waar ik in maart aan begonnen ben

6) mijn vakantiefoto’s selecteren om er een fotoalbum mee te maken want ik wil dat al zo lang

7) eindelijk de verkeersregels nog eens doornemen (stap 1 naar terug met de auto rijden).

8) een nieuwe gewoonte aanleren: het opruimrondje (ja, ik weet dat ik dat al lang zeg)

9) al mijn foto’s in dropbox eens sorteren want het is daar een chaos

10) genieten van het feit dat mijn ouders een weekje op reis zijn

2 thoughts on “988 Tita en 10 activiteiten voor april

  1. Leuke dingen allemaal!
    Dat tijdschriftenprojectje is hier ook eentje dat over meerdere maanden gespreid wordt. Soms denk ik, ik zwier ze gewoon allemaal buiten, dan ben ik er in één keer vanaf! Maar dan lees ik een interessant artikel en wil ze dan toch maar weer eerst allemaal lezen 🙂

Geef een reactie

