989 Tita en haar leeslijst voor april

In maart ging ik proberen om enkel boeken uit mijn eigen kast of op de tablet te lezen. Of me dat gelukt is lezen jullie hier binnenkort.

Voor april pak ik het weer even anders aan. Eerst en vooral heb ik hier 2 serieuze kleppers liggen van de bibliotheek waarvan ik vermoed dat ik ze heel graag zal lezen, maar dat ik er tijd voor ga nodig hebben. En die tijd heb ik eigenlijk niet zo veel want doordat mijn ouders op vakantie zijn zal ik wat meer tijd met Lief doorbrengen. En dan wordt er weinig gelezen. Bovendien ben ik bezig met het lezen van mijn berg tijdschriften want ik wil eindelijk dat plekje in de kast vrij hebben. Dus zullen er in april voornamelijk boeken uit de bibliotheek op het programma staan. En vooral weinig boeken.

1) Ildefonso Falcones: De hand van Fatima
Van deze auteur las ik al “De kathedraal van de zee”, een boek waar ik helemaal weg van was. Ik ben dan ook heel benieuwd om eens ander werk van hem te lezen.

2) Erik Valeur: Het zevende kind
Een boek dat mij aanspreekt omdat het een psychologische thriller is en dat lees ik graag.

3) Wouter Deprez: Kies
Ik heb ook nog een dun boekje liggen van de bibliotheek. Ik heb al een paar boekjes van Wouter Deprez gelezen en ik hou wel van zijn humor. Dus ik ben benieuwd naar dit boekje.

 

Verder kan het wel zijn dat ik ook nog eens een boek lees op mijn tablet als de dikke boeken niet zo willen vlotten. Maar ik ga dat toch proberen te vermijden. En verder ga ik dus zo veel mogelijk tijdschriften proberen te lezen.

One thought on “989 Tita en haar leeslijst voor april

Geef een reactie

