991 Tita en haar gelezen boeken in maart

Voor maart nam ik me voor om eens enkel uit mijn eigen boekenkast (of tablet) te lezen. Er stond maar 1 boek uit de bibliotheek op de lijst.

Stonden op de lijst:

Joël Dicker: De waarheid over de zaak Harry Quebert
Een klepper waar ik zowat 2 weken over gedaan heb. Maar ik heb er zo van genoten.

Kris Van Steenberge: Woesten
Het boek dat ik al ontelbare keren vast had gehad in de boekenwinkel en telkens weer had teruggelegd. Ondertussen is het dan toch tot bij mij thuis geraakt en ik heb er van genoten. Alleen het einde stelde mij een klein beetje teleur.

 

Niet gelezen:

Christopher Lloyd: Van oerknal tot nu
Het enige bibliotheekboek. Ik was er in februari al in begonnen, maar het wilde niet echt vlotten. Het onderwerp vind ik nog altijd interessant, maar toch heb ik halverwege maart besloten om het boek te laten voor wat het was. Ik heb het dus niet uitgelezen.

David Nicholls: Wij
Voor dit boek schoot er op het einde van de maand te weinig tijd over. De reden daarvoor: een heel weekend bij Lief zitten.

Yvonne Kroonenberg: De familieblues
In dit boek ben ik begonnen en heb ik zelfs een bladzijde of 50 gelezen, maar het stak me zo tegen. Toen heb ik maar besloten om het op te geven en het boek gelijk van mijn tablet verwijderd.

Rob Waumans: De nacht van Lolita
Toen ik het bovenstaande boek verwijderde dacht ik even na over welk boek ik nu weer nog op mijn lijstje had staan voor maart. Maar ik kon het mij niet herinneren en had even geen internetverbinding om het te checken. Daarom is deze er van onderen gemuisd en heb ik iets anders gelezen.

 

Ook nog gelezen:

Eline Stiekema: Dubbelspel
Een leuk chicklitboek over een tweeling die voor een tv-programma hetzelfde meisje proberen te verleiden zonder dat zij doorheeft dat ze door 2 jongens gedate wordt. Een beetje voorspelbaar uiteraard, maar het las wel vlot. Leuke schrijfstijl.

 

Ik ben eens benieuwd of april een goede leesmaand heb. Vermits Lief en ik veel meer tijd voor elkaar zullen hebben dan anders, vrees ik er een beetje voor. Maar ik ga op zijn minst proberen om toch nog redelijk wat te lezen. De april-readathon laat ik wel aan mijn voorbij gaan.

 

One thought on “991 Tita en haar gelezen boeken in maart

Geef een reactie

