993 Tita en haar 10 leuke activiteiten van maart

Tijd om jullie nog eens te vertellen over de leuke (en eigenlijk ook nuttige) dingen die ik in maart deed.

1) Leuke activiteiten met Lief
We deden hele leuke uitstapjes, buiten uiteraard de gestolen momentjes waarop we elkaar zagen. We gingen naar Antwerpen en wandelden op Linkeroever, we gingen een dagje naar de dierentuin in het gezelschap van zijn dochter en we trokken met ons tweetjes een hele dag naar de Heide: lekker rustig.

2) afspreken met vriendin S.
Dit lukte last minute op de laatste dag van de maand. Ik kreeg nog een laat verjaardagscadeautje: een Bongo-bon voor een Zoete Zonde. Lief is niet zo voor zoet dus misschien doe ik deze bon wel op in het gezelschap van een vriendin.

3) 1 Flow uitlezen
Dankzij het feit dat ik besloot om mijn tijdschriften te gaan lezen, las ik wel een aantal Flows uit. Super dus!

4) 5 boeken uitlezen
Uitzonderlijk las ik er maar 3.

5) mijn vakantiefoto’s bewerken
Ook dit schoot er bij in. Nog steeds.

6) het boekje van de auto eens lezen
Ook dit staat nog op de wachtlijst. Maar eerst ga ik de verkeersregels nog eens doornemen.

7) beginnen aan een nieuw nummer in de zangles
Ik ben nog steeds met het oude bezig.

8) mijzelf weer wat proberen te organiseren
Ik schreef alles wat in mijn hoofd zat eens op, verdeelde alles in lijstjes en pakte al een aantal dingen aan. Momenteel ben ik dus bezig met mijn tijdschriften en het invoeren van een dagelijks opruimrondje.

9) de geboorte van het brusje van mijn metekind en dat gaan bewonderen
Op 22 maart kreeg mijn metekind een broertje. Enkele dagen later heb ik de nieuwste aanwinst al kunnen bewonderen. Helaas heb ik het metekind zelf niet gezien want die was ziek. Gelukkig is hij ondertussen al helemaal genezen en zijn kleine broertje aan het terroriseren. 😉

10) wat gaan helpen op activiteiten van het muziekschooltje
Laatst was er een concertje en daarbij was ik mee verantwoordelijk voor de kindjes van 4 tot 6 jaar. Het was echt een hele leuke middag waarbij ik regelmatig een tekening voor “juf Tita” in de hand gedrukt kreeg. Schattig!

 

Tijd voor de activiteiten van april. Daarvan krijgen jullie in mei een verslagje.

Geef een reactie

