999 Tita en as we speak

 

verslaafd aan: Paaseitjes! Echt, ik ga blij zijn dat ze allemaal op zijn want ik ben echt zo verslaafd aan die eitjes. Verrassend genoeg heb ik mijn favoriete Milka-paaseitjes met biscuit niet gekocht dit jaar. Dat vind ik al heel flink van mezelf. Maar ik heb echt te veel chocolade gegeten en dat is aan de acné in mijn gezicht te zien. Helaas.

luisteren naar: Lief is een groot muziekliefhebber. En dan druk ik het nog zacht uit. Als het kan staat er muziek op van de moment dat hij uit zijn bed stapt tot hij er weer in stapt. Zijn cd-collectie is indrukwekkend. De voorbije weken heb ik een muziekbad gekregen van hem. Hij is mijn muzieksmaak aan het testen. Tot hier toe heb ik al heel veel mooie en toffe dingen ontdekt.

genieten van: De zon, tijd met Lief.

nadenken over: De toekomst. De nabije als in het vinden van een job, een mini-vakantie deze zomer. Maar ook de verdere: stiekem dromen van samen wonen.

gekookt: Lief zijn ouders zijn op vakantie en zelf heeft hij niet veel kaas gegeten van koken. Nu, ikzelf ook niet echt. Maar blijkbaar was het wel een goede motivatie voor mij want ik heb de afgelopen 2 weken toch wel minstens 4 keer per week gekookt. Niet alles lukte even goed, maar het was wel allemaal eetbaar en sommige dingen zelfs lekker.

geweend om: Een beetje gênant, maar deze week was ik wat soapafleveringen aan het inhalen en toen moest ik plots huilen omdat Peter en Veronique het goedmaakten in Familie. 😉

4 thoughts on “999 Tita en as we speak

    • Goh, dat ben ik al lang allemaal vergeten. Pasta met roomspinazie, champignons en kerstomaatjes, kip met worteltjes en gebakken patatjes, gevulde paprika’s met rijst, vogelnestjes in tomatensaus met patatjes,… Maar je moet er wel rekening mee houden dat er af en toe ook een 4-jarige mee eet, hè.

  1. Dat is geen verrassing, want er waren geen biscuiteitjes apart te koop. Grommel. Ik heb dus mengelingen moeten kopen en de roze eruit vissen en eerst alle groene, blauwe en dies meer moeten opeten. Grommel!

Geef een reactie

