1001 Tita en een quote

THIS IS MY LIFE MOTTO! Omgosh, I thought I was the only one! Oooh, I'm so happy other people like this exist!

Je hebt mensen die zich er totaal niets van aantrekken wat anderen over hen denken. En je hebt mensen die graag sympathiek gevonden willen worden. Ik behoor tot de laatste categorie.

Ik vind het dan ook belangrijk om vriendelijk te zijn tegen het meisje dat achter de kassa zit in de supermarkt, om dat oudere dametje dat bijna omvalt op de bus gauw een arm te geven zodat ze overeind blijft, om een mama met een kinderwagen te helpen opstappen op de trein,… Hoewel ik al die dingen uiteraard niet alleen doe omdat ik sympathiek wil overkomen. Ik vind die dingen eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Maar ik merk wel dat ze een verschil kunnen maken. Je bezorgt er eventjes iemand een goed gevoel mee. En eigenlijk jezelf ook als je merkt dat je een toffe reactie terug krijgt.

Dus wees af en toe vriendelijk tegen een onbekende medemens. Je krijgt er iets moois voor terug.

3 thoughts on “1001 Tita en een quote

Geef een reactie

