1003 Tita en Look Up at the Sky Day

Vandaag is het Look Up at the Sky Day. En eigenlijk is het waar: we zouden eens wat meer naar de lucht moeten kijken.

Af en toe, op een zonnige dag, doe ik dat ook wel eens. Dan leg ik me op mijn rug in het gras en kijk ik naar de lucht. En vooral naar de wolken. Dan kijk ik naar hoe blauw de lucht is en naar hoe snel de wolken voorbij drijven. Maar ik zie ook allerlei dingen in die wolken. Mijn fantasie slaat dan volledig op hol. Dan zie ik er bijvoorbeeld dieren in.

stallion in the sky, wow hmmm, jesus comes back riding a white horse, maybe this is a sign to wake people up???? is that a invisible rider on that horse, you can see an out line image

'Giant Bunny Over Seattle' - photo by JohnnnyZ, via Flickr     ...I'm guessing this is real...

En wanneer ik het vliegtuig neem vind ik het altijd een magisch moment wanneer je boven de wolken komt. Dan zou ik er zo graag over willen wandelen. Net als de troetelbeertjes.

Clouds - variations of white..... This is why I'll fight anyone for the window seat on a flight. Amazing.

Is anything better than the care bears?

 

One thought on “1003 Tita en Look Up at the Sky Day

Geef een reactie

