1004 Tita en haar blessings van maart

Ik hou mijn blessingslijstje nog steeds niet fatsoenlijk bij, dus ik moest weer even serieus in mijn geheugen gaan graven. Maar ik kan me toch een paar heel fijne dingen herinneren.

– Samen met Lief en zijn dochter trok ik voor een dagje naar de dierentuin. Het was de eerste kennismaking met zijn dochter en we hadden verwacht dat ze heel verlegen zou zijn. Dat bleek heel goed mee te vallen en de dag verliep heel goed.

– Ook de eerste ontmoeting met de schoonouders bleek mee te vallen. Bij allebei.

– Ik ging helpen op een leuk concertje met schattige kindjes.

– We trokken met ons 2 een dagje naar de Heide.

 

Ik heb besloten om vanaf volgende week wekelijks een blessings-post te schrijven. Zo vergeet ik niet zo gemakkelijk wat mijn blessings zijn en krijgen jullie regelmatiger een overzichtje. En wie weet breng ik jullie nog op ideeën.

3 thoughts on “1004 Tita en haar blessings van maart

Geef een reactie

