1013 Tita en 5 jaar later

Na de post waarin je eventjes terug ging naar je 16-jarige zelve is het blijkbaar nu een must om eens te gaan kijken naar hoe je leven er binnen 5 jaar zal uitzien. De laatste maanden is er veel veranderd in mijn leven en als het zo positief blijft evolueren, dan zie ik de komende jaren echt heel erg zitten.

Mijn leventje ziet er dan binnen 5 jaar waarschijnlijk zo uit:

* Ik ben dan 36, Lief 37, zijn dochter 9 en waarschijnlijk loopt er dan ook een kindje van ons samen rond. Ik sluit ook niet uit dat er dan nog eentje op de planning staat, onderweg is of er zelfs gewoon al is. Maar voorlopig spreken we op dit moment nog maar over 1 kindje van ons samen.

* We wonen samen in een klein, maar gezellig huisje.

* Ik werk deeltijds en zorg deeltijds voor het huishouden en vooral de kindjes. Lief staat in het onderwijs en heeft veel vakantie om de kindjes op te vangen.

* We hebben een handjevol fijne mensen om ons heen: vrienden en familie.

* We maken regelmatig leuke uitstapjes. Geen zotte dingen. Nee, wij gaan voor boswandelingen, culturele uitstapjes en speeltuinbezoekjes.

* We gaan af en toe op vakantie maar genieten ook van thuis-tijd.

* We leven budget-vriendelijk en ook een beetje ecologisch. Ik ben geen echte groene madame, maar wasbare luiers en veel fietsen zie ik wel zitten. En door op ons budget te letten, houden we centjes opzij voor dingen die we echt belangrijk vinden.

* Mijn metekind gaat af en toe mee op uitstapjes. Maar ook zijn broertje (of zijn het dan al broers en zusjes) nemen we vaak mee.

* Muziek en boeken zijn nog altijd belangrijk in mijn leven.

 

Laat maar komen!

6 thoughts on “1013 Tita en 5 jaar later

  1. Wasbare luiers hebben mijn ouders ook eens geprobeerd toen ik pas geboren was, maar ze zijn uiteindelijk toch overgeschakeld naar wegwerpbare hoor 😛

  2. Ik hoop dat het hier een beetje blijft zoals het nu is. Er hoeft voor mij niet veel te veranderen. Maar ik hoop wel dat tegen die tijd de stiefkinderen hun eigen weg gevonden zullen hebben en mijn dochter de ware liefde en misschien hb ik tegen dan een kleinkindje lopen.

Geef een reactie

