1018 Tita en 10 activiteiten voor mei

Sinds april bevat dit lijstje niet alleen maar leuke activiteiten maar ook nuttige dingen die ik wil doen en die me achteraf een goed gevoel zullen geven.

In mei staan de volgende dingen op de planning:

1) een bijklets-date met vriendin E.

2) op babybezoek gaan bij vriendin S. en haar kersvers geboren 2e zoon

3) Lief meenemen naar het eerste echte familiefeest

4) mijn dagelijks opruimrondje in de praktijk omzetten

5) mijn tijdschriftenproject proberen afronden

6) zingen voor publiek

7) foto’s uitkiezen voor mijn vakantiefotoalbum

8) naar een hopelijk tof concert gaan met Lief

9) een eind vorderen met mijn opruimproject

10) meer structuur krijgen in mijn dagen

 

Binnenkort vertel ik jullie hoe de activiteiten van april zijn verlopen.

One thought on “1018 Tita en 10 activiteiten voor mei

Geef een reactie

