1019 Tita en haar leeslijst voor mei

Mijn verslagje over mijn gelezen boeken in april lezen jullie binnen enkele dagen hier. Eerst bedenk ik nog eens een lijstje voor de komende maand. De komende maand gaat waarschijnlijk minder druk zijn want Lief heeft minder tijd voor mij. Dus heb ik meer tijd voor een goed boek. En hopelijk kom ik er dan weer wat meer in, in die leesmood. Het is niet rampzalig, hoor. Maar ik lees toch minder de laatste tijd.

De lijst voor mei:

1) Martine Prenen: Me-time
Ik ben eigenlijk absoluut geen fan van Martine Prenen. Sorry. Maar een boek over me-time interesseert mij dan weer wel. Dus ik ben hier toch nieuwsgierig naar.

2) Astrid Harrewijn: Miss Communicatie
Vorige zomer heb ik de boeken van Astrid Harrewijn ontdekt. Heerlijke chicklit! Vermits ik de laatste tijd weinig aan lezen toekom heb ik wel zin in iets dat heel vlot leest. Dit is daar ongetwijfeld geschikt voor.

3) David Nicholls: Wij
Hier ben ik al een tijdje in bezig en ik lees het graag maar ik raak er ook maar niet door. Ik zit ondertussen in de helft en zou dit toch ook wel heel graag uitlezen in mei.

4) Lara Taveirne: De kinderen van Calais
Over dit boek heb ik al veel goeds gehoord.

5) Tamara McKinley: Woestijnwind (op de tablet)
Een boek waar ik al 1 hoofdstuk uit gelezen heb en dat absoluut ook naar meer smaakt.

6) Sarah Meuleman: De zes levens van Sophie
Ook een boek waar ik volgens mij al goede dingen over gelezen heb.

 

In mijn lijst staan eigenlijk voornamelijk bibliotheekboeken. Dat komt eerst en vooral omdat ik hier momenteel een grote stapel van de bibliotheek heb liggen (ja, dat heb je als je ook nog eens boeken begint uit te lenen op de kaart van Lief). Maar ook omdat vanaf 1 juni de app van http://www.vakantiebieb.nl downloadbaar zal zijn en ik vermoed dat ik tijdens de zomer vooral veel op de tablet zal lezen en wat minder naar de bibliotheek zal gaan. Ik wil dus mijn bibliotheekstapel een beetje weglezen.

3 thoughts on “1019 Tita en haar leeslijst voor mei

    • Wel goed, maar ik ben er niet door omver geblazen. Ik had er eigenlijk wel meer van verwacht. De eerste 100 pagina’s lazen heel vlot, daarna viel het wat stil vond ik en pas na de 200 pagina’s kroop ik weer echt in het verhaal.

Geef een reactie

