1020 Tita en haar goede voornemens (update april)

Af en toe spelen mijn “keep it simple”-voornemens toch nog eens door mijn hoofd. 😉 Dus laat ik jullie nog eens vertellen hoe het er voor staat.

1) Ik wil mij beter in mijn vel voelen.
Ik voel mij nog steeds goed in mijn vel ondanks dat ik niet sport en te weinig op mijn eten let. Maar anderzijds voel ik me daar een klein beetje schuldig over. Zeker omdat ik momenteel eigenlijk wel tijd heb om te gaan joggen. Misschien moet ik er deze maand toch maar weer eens mee starten. Maar ja, hoe lang zeg ik dat al?

2) Ik wil meer orde en structuur in mijn leven.
Ik merk dat als ik afspraken in mijn agenda heb staan, het voor mij gemakkelijker is om dingen gedaan te krijgen en mij min of meer aan een werkschema te houden. Dat bevestigt eigenlijk ook dat ik echt wel weer aan het werk wil zodat ik een dagritme krijg. Aan afspraken met mezelf kan ik me blijkbaar toch niet zo goed houden. Er is dus nog werk aan de winkel.

3) 52 boeken lezen
Het puntje dat mij jaarlijks het minste moeite kost. En ondanks dat ik de laatste tijd wat minder heb gelezen heb ik dit jaar toch al 20 boeken gelezen en sta ik voor op schema.

 

De liefde motiveert mij om aan een aantal dingen toch te werken. Zo ben ik een beetje in een opruimmodus en heb ik echt weer zin in een heleboel dingen. Dat belooft voor dit lijstje.

4 thoughts on “1020 Tita en haar goede voornemens (update april)

  1. “Ik merk dat als ik afspraken in mijn agenda heb staan, het voor mij gemakkelijker is om dingen gedaan te krijgen en mij min of meer aan een werkschema te houden.” –> Kan je joggen niet mee in je agenda zetten?

    Als ik ’s ochtends to do lijstje voor mijn dag maak, dan zet ik sporten daar mee op. Meestal is mijn lijstje vrij ambitieus, maar ik kies dan twee “focuspunten”, één nuttig en één ontspannend (bijvoorbeeld dat sporten, al is dat soms pas ontspannend eens ik gestart ben 😉

Geef een reactie

