1023 Tita en haar blessings

Vanaf nu deel ik niet meer 1 keer per maand maar elke week mijn blessings met jullie. Zo onthou ik ze beter en door er vaker op te letten, word ik er zelf ook wel vrolijker van eigenlijk. De voorbije week was echt super! Lees maar mee.

* Een groepszangles hebben en solo moeten zingen voor mijn medeleerlingen. Normaal ben ik dan doodzenuwachtig, maar deze keer viel het heel goed mee. Eindelijk eens zingen voor publiek zonder half dood te gaan. 😉

* Lief die zei dat hij blij was dat hij weer iemand had om graag te zien en iemand die hem graag zag en dat zo liet voelen. 🙂

* Meer gedaan krijgen dan anders omdat ik me meer aan mijn planning kon houden.

* Naar mijn 1e bluesconcert gaan en een hele toffe groep ontdekken. Er speelden meerdere groepen en die waren ook goed, maar eentje sprong er echt uit.

* Een heerlijke bijbabbelmiddag met lekkere en zelfs vrij gezonde hapjes (groentjes en dipsausjes) met vriendin E en haar dochtertje van bijna een jaar. Het was van de zomer geleden dat we elkaar hadden gezien (we horen elkaar wel af en toe, hoor) en zoals altijd raakten we niet uitgekletst. Fijn, zo’n vriendinnen met wie je zelfs na maanden gewoon weer de draad kan opnemen.

* We gingen op daguitstap naar de Plantentuin van Meise met de schoonouders en de dochter van Lief. En onze eerste foto samen is een feit. Alleen is meneer vergeten zijn zonnebril af te zetten. Tsss!

 

Volgende week ongetwijfeld weer een aantal leuke blessings.

One thought on “1023 Tita en haar blessings

Geef een reactie

