1030 Tita en haar blessings

Tijd voor de blessings van de voorbije week.

* Een zangles hebben rond inleving. Mijn song gaat over eindelijk de grote liefde vinden. Nogal herkenbaar op het moment. Qua inleving moest ik dan ook mij proberen voorstellen dat ik diep in de ogen van Lief keek. Volgens de leraar heb ik dat nummer nog nooit zo goed gezongen.

* Prachtige seringen en meiklokjes in huis hebben uit de tuin van de Lieve Bomma en Bompa. Die geur is echt zalig!

* Met Lief de tuin van de Lieve Bomma en Bompa bezoeken, een wandeling maken, lekker gaan eten, samen slapen, nog een wandeling maken, veel praten, elkaar plagen,… Kortom: dik 24u us-time.

3 thoughts on “1030 Tita en haar blessings

  1. De border aan de oprit staat vol met meiklokjes en telkens ik in of uit mijn auto stap vult mijn neus zich met de geur van de bloemen. Echt zalig.:D

Geef een reactie

