1035 Tita en 10 activiteiten voor juni

Juni wordt een rare maand. Lief heeft 3 weken examens en daarna vakantie. De eerste weken zullen we elkaar dus waarschijnlijk minder zien en daarna hebben we plots heel veel tijd voor elkaar. Maar de maand juni brengt meer:

1) op babybezoek gaan bij vriendin S. en haar pasgeboren 2e zoontje

2) Lief meenemen naar de babyborrel van het broertje van mijn metekind

3) in Antwerpen gaan kijken naar de reuzen

4) misschien een pretparkuitstapje met de 4-jarige

5) weer wat meer werk maken van mijn opruimrondje (inderdaad, ja)

6) verder werken aan mijn tijdschriftenproject (ik maak mij niet meer de illusie dat dat tegen het einde van de maand lukt, tegen eind 2015 zal ook wel ok zijn)

7) foto’s uitkiezen voor mijn vakantiefotoalbum

8) verder vorderen met mijn opruimproject

9) meer structuur krijgen in mijn dagen

10) mee doen aan de readathon in de 1e week van juni

One thought on “1035 Tita en 10 activiteiten voor juni

Geef een reactie

