1036 Tita en haar leeslijst voor juni

Voor één keer weet ik niet exact welke boeken ik allemaal ga lezen in juni. Allereerst heb ik nog 3 boeken van de bibliotheek liggen die zeker aan bod zullen komen. Maar verder komt vanaf morgen, 1 juni, de app van de Vakantiebieb online. Via die app kan je 3 maanden gratis e-books lezen. En daar wil ik dus graag van profiteren. Alleen weet ik op dit moment nog niet welke boeken daar in staan. Ik wil in ieder geval proberen om 6 boeken te lezen in juni. Waaronder de volgende 3:

1) Dave Eggers: Wat is de wat
Ik las zijn “De cirkel” enkele maanden geleden en was daar zwaar van onder de indruk. Dus ik verwacht ook wel wat van dit boek, waar ik overigens ook al veel goede dingen over heb gehoord en gelezen.

2) Stephen King: Mr Mercedes
Ook een boek waar ik al veel over gehoord heb. Ik heb zelf nog niet veel van King gelezen, amper 1 boek, maar dat smaakte wel naar meer.

3) Julia Navarro: Het bloed van onschuldigen
Ook van deze schrijfster las ik al een ander boek, namelijk “Zeg me wie ik ben”. Ik werd helemaal opgeslorpt door het verhaal, dus ik hoop dat dit boek me niet gaat teleurstellen.

 

Wat lezen jullie zoal de komende maand? Of hebben jullie onlangs nog een goed boek gelezen?

4 thoughts on “1036 Tita en haar leeslijst voor juni

  1. Het lezen ligt een beetje stil eigenlijk momenteel. Laatste goed boek was ” Wanneer wordt het eindelijk weer zoals het nooit is geweest van Joachim Meyerhoff, een echte aanrader volgens mij!

  2. Mr. ercedes vond ik een AFSCHUWELIJK boek, dat kwam maar niet op gang, ik heb het zelfs niet uitgelezen. King heeft er véél betere: De dromenvanger, Carrie, IT, The shining, enfin zijn oudere en griezeligere boeken dus 🙂

Geef een reactie

