1039 Tita en haar blessings

De voorbije week werd ik blij van een heleboel dingen.

* Ik hoorde dat iemands tumor geslonken is.

* De 4-jarige dochter van Lief noemde de lievelingskleuren op van alle belangrijke personen in haar leven: haar mama, haar papa, haar grootouders, overgrootouders en… MIJ! Dat deed zo ontzettend deugd.

* Een hele leuke repetitie waarbij we merkten dat we klaar waren voor het optreden.

* Eindelijk een regeling over Lief zijn dochter. Een regeling waar we heel blij om zijn.

* Ik zong voor publiek wat ik NIET leuk vond, maar wel de complimentjes achteraf.

* Lief die in mijn oor fluisterde dat hij het niet leuk vindt dat hij me zo weinig kan zien nu.

 

En wat waren de leuke dingen in jullie leven de voorbije week?

4 thoughts on “1039 Tita en haar blessings

  1. Je vond het misschien niet leuk, maar je zou het nochtans niet gezegd hebben. Je deed dat fantastisch! (en volgende keer kom ik een uur vroeger :-P)

Geef een reactie

