1041 Tita en 50 books: Welke boeken lees je stiekem omdat je je er eigenlijk voor schaamt?

Tijd voor de wekelijkse boekenvraag.

Welke boeken lees je stiekem omdat je je er eigenlijk voor schaamt?

Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik me voor een boek schaam. Ik vind dat je gewoon alles mag lezen waar je zin in hebt, zolang je er maar plezier aan beleeft. Dus heb je zin in een stationsromannetje of een leuk roddelblaadje? Vooral doen!

Maar ik moet toegeven dat ik het eerste boek van “50 shades” las in Stockholm, doodleuk op een bankje in de waan dat ze daar die kaft wel niet zouden kennen. Tot ik het boek daar in een boekhandel zag liggen. 🙂

En ik moet toegeven dat ik nooit aan mijn ouders heb verteld dat ik dat gelezen heb, want mijn ouders zouden daar nogal op neerkijken. Ze kijken sowieso een beetje neer op lichte literatuur.

4 thoughts on “1041 Tita en 50 books: Welke boeken lees je stiekem omdat je je er eigenlijk voor schaamt?

  1. 50 shades is één van de weinige ‘recente’ boeken die mijn ouders kennen… dat heb je met anti-lezers als familie, die geven niks om wat je leest 🙂 🙂 En for the record ik vind dat nog altijd één van de afschuwelijkste boeken die ik ooit heb gelezen.

Geef een reactie

