1042 Tita en as we speak

Mijn 7 woorden van de voorbije maand:

 

lezen: In mei las ik ontzettend veel. Weliswaar ook een aantal dunne boekjes, maar ik had echt een enorme honger naar verhalen. Ik hoop dat juni ook zo mag worden. Niet dat ik elke maand 10 boeken wil lezen. Ik wil vooral blijven genieten van een mooi verhaal.

stress van: Er is lang geen regeling geweest rond de dochter van Lief. De laatste tijd verliep het niet meer zo goed en kregen wij stress van de onzekerheid.

blij met: Maar eind mei viel eindelijk het verdict en daar zijn we heel blij mee. Voorlopig is er co-ouderschap!

eten: Ik eet en snoep de laatste tijd echt veel te veel. Ik wist het wel, want ik zag het op de weegschaal. Maar iets in mij verdrong dat. Maar deze week wou ik een broek aantrekken en toen ging die plots niet meer toe. En toen realiseerde ik mij dat er nog een heleboel van mijn favoriete t-shirts en kleedjes zullen zijn die ook te strak zullen zitten. Dus vanaf maandagmorgen wordt er hier weer serieus op mijn voeding gelet: veel water drinken, meer fruit eten, minder boterhammen met choco maar yoghurt met muesli, rijstwafels met provençaalse kruiden,… Eén ding motiveert mij eigenlijk op dit moment. En eigenlijk is dat niet zo lief van mij. Maar ik zag de ex van Lief in haar bikini dit weekend en toen voelde ik mij plotseling heel slank. Maar het motiveert mij ook om slanker te blijven.

geknutseld: Een jaar of 2 (of misschien wel langer) geleden kwam ik op het idee om een klok te pimpen. Ik kocht een wandklok in de Hema en ik wou ze wat meer kleur geven. Ooit ben ik daar ook effectief aan begonnen, maar ik maakte het nooit af. Toen ik deze week weer eens aan het opruimen was in mijn kasten, kwam ik die klok tegen. En ik besloot me er nog maar eens aan te zetten. Ondertussen is ze af en het resultaat is wel leuk. Hopelijk kan ik ze dan gebruiken als ik ga samenwonen met Lief. Maar dat is nog niet voor direct.

gekookt: Koken komt er de laatste tijd thuis niet meer van omdat ik vaak niet thuis ben. Maar laatst wou ik nog wel eens iets proberen. Samen met Lief maakte ik voor onszelf en mijn ouders wraps met gyros, geroosterde paprika’s, komkommer en fetakaas. Superlekker, gemakkelijk om te maken en op amper een kwartiertje tijd was het klaar. Een recept om te onthouden.

gelachen om: Lief plaagt graag. Laatst zaten we op youtube wat naar muziek te luisteren. Maar ik had te weinig geslapen die nacht en dommelde een beetje in. Plots hoorde ik Lief in de lach schieten waardoor ik al wist dat hij iets in zijn schild voerde. En ja, hoor. Bleek dat hij “Slaap kindje slaap” had opgezocht op youtube. Ik vond het vooral heel grappig dat hij zich al op voorhand verraden had.

2 thoughts on “1042 Tita en as we speak

Geef een reactie

