1044 Tita en haar blessings

Mijn blessings van de voorbije week:

* Mijn zangleraar die zei dat hij echt trots was op mijn prestatie op de opendeurdag. En die vertelde over de commentaren die hij van toehoorders had gekregen. Echt heel positief en hartverwarmend.

* Een heel goed gesprek met Lief over hoe wij aankijken tegen huiswerk maken en studeren. Een gesprek over heel veel later. Echt zot eigenlijk dat wij daar nu al over praten. De aanleiding was trouwens zijn eigen opleiding die hij nu aan het volgen is. Het fijne was dat wij ook op dat gebied er helemaal hetzelfde over denken.

* Merci-chocolaatjes krijgen omdat ik geholpen heb op de opendeurdag. Ja, ze zijn al op. Oeps!

* Te horen krijgen dat we van iemand het compliment hebben gekregen dat we zo’n tof vrijwilligersteam vormen waarin de sfeer zo goed zit. De eer gaat helemaal naar de directrice die ook echt heel dankbaar is voor alle hulp en op een toffe manier omgaat met haar vrijwilligers. Dan helpen mensen met plezier en is de sfeer ook tof.

* Van Lief te horen krijgen dat zijn ex over mij zegt dat ze wel gelooft dat ik goed ben voor hun dochtertje.

* Veel lezen.

* Lief eens goed vastpakken. We zien elkaar echt te weinig, maar als we elkaar dan eens goed kunnen vastpakken op die schaarse momenten doet dat enorm deugd.

* Mee naar het schoolfeest van de 4-jarige dochter van Lief gaan (ik moet eens een leuke naam voor haar voor hier op het blog verzinnen) en de eerste confrontatie met zijn ex die eigenlijk wel positief staat tegenover mij. Ze wil mij wel beter leren kennen.

* Naar de babyborrel gaan van het broertje van mijn metekind. Samen met Lief. Ik was zo trots om hem naast mij te hebben staan.

* Het vrolijke snoetje van mijn metekind omdat ik met hem de trapjes op en af liep (geweldig leuk spelletje als je nog niet zo lang kan lopen 😉 ). En zijn schattige broertje die op mijn arm in slaap viel.

Geef een reactie

