1046 Tita en 50 books: Van welk boek heb je spijt dat je het ooit kocht?

Tijd voor weer een 50 books-vraag.

Van welk boek heb je spijt dat je het ooit kocht?

Eigenlijk heb ik zelden spijt van het feit dat ik een boek heb gekocht. Ik kan eigenlijk geen enkel boek opnoemen. Als ik een boek niet goed vind of ik wil het maar 1 keer lezen, dan doe ik het daarna naar de kringwinkel of laat ik het verkopen op de rommelmarkt. Maar echt spijt heb ik er dan niet van. Ik heb eerder spijt van boeken die ik nooit heb gekocht. 😉

One thought on “1046 Tita en 50 books: Van welk boek heb je spijt dat je het ooit kocht?

  1. Ik heb af en toe al eens een miskoop gehad… moeilijk te weten op voorhand 🙂
    Zo had ik het nog niet bekeken… spijt van boeken die ik nooit heb gekocht…

Geef een reactie

