1047 Tita en haar blessings

De voorbije week gebeurden er weer een paar leuke en hartverwarmende dingen.

* Een dikke knuffel van Lief. We zien elkaar te weinig de laatste weken en eigenlijk altijd in gezelschap. Maar op een gestolen momentje alleen voor ons, deed die knuffel extra deugd.

* Lief die ruzie had met zijn ex en als eerste naar mij belde. Wij bellen eigenlijk nooit en toen ik zag dat hij belde wist ik dus meteen dat er iets mis was. Maar dat hij dan als eerste naar mij belt, deed mij wel enorm deugd. Ook al weet ik dat het eigenlijk niet meer dan normaal is dat ik de eerste persoon ben naar wie hij belt.

* Een uitstapje met Lief, zijn dochtertje en zijn ouders naar Damme en Lissewege. Ook al had Lief veel last van zijn hooikoorts en hadden we weer geen tijd voor ons tweetjes.

* Het dochtertje van Lief die steeds meer dingen van mij toelaat en zelf contact zoekt.

* Onverwachts 2 uurtjes voor ons alleen hebben.

* Een goed boek lezen: “Mr Mercedes” van Stephen King.

* Een nieuwe bodyparfum kopen: Blossom Water (Cherry Blossom) van Rituals. Heerlijke geur!

3 thoughts on “1047 Tita en haar blessings

  1. Hopelijks raken ex en lief het eens over de toekomstplannen, want het is wel vervelend als ze moeilijk gaat doen. Veel sterkte op dat vlak, want het is niet zo eenvoudig om te helpen opvoeden aan een kind van iemand anders. Maar gelukkig is er niet altijd kommer en kwel, maar ook de fijne momenten, geniet ervan!

  2. Hoe onze smaken toch altijd verschillen, ik heb Mr. Mercedes zelfs niet uitgelezen…
    Bah hooikoorts…. ik heb het lief (die daar ook vreselijk veel last van heeft) al voorgesteld om te verhuizen naar ergens boven de boomgrens, maar dat zag hij helaas niet zitten.

Geef een reactie

