1051 Tita en de reuzen

Enkele jaren geleden maakte ik kennis met hen: de reuzen van Royal de Luxe. Het leek wel of Antwerpen in een sprookjeswereld was veranderd. Die bewegingen van de reuzen, de muziek, het feit dat er zo veel mensen meeleefden,… Het was echt ontroerend.

Vandaag arriveren ze weer in Antwerpen: Oma Reus en de Kleine Reus. Maanden geleden zette ik het al in mijn agenda. Gelukkig is Lief ook enthousiast. En gelukkig hebben we net een weekend helemaal voor ons tweetjes. We gaan er dus optimaal van kunnen genieten. Nu hopen dat het weer ook nog wat meezit.

Heb je nog niets te doen dit weekend, zak dan zeker af naar Antwerpen. Het is echt de moeite waard. Kom alleen niet voor mijn neus staan: ik ben maar een klein meisje. 😉

7 thoughts on “1051 Tita en de reuzen

  1. wij zijn net thuis van een bezoek aan de reuzen. Heerlijke dag Antwerpen, zeker toen we in de balls&glory aan het eten waren en de kleine reus (die we daarna net gingen zoeken) ineens kwam voorbij wandelen.

Geef een reactie

