1056 Tita en 50 books: Welk boek mag volgens jou niet ontbreken op de #50 books zomerleeslijst?

Een 50 books-vraag waar ik een beetje mijn eigen draai aan geef.

Welk boek mag volgens jou niet ontbreken op de #50 books zomerlijst 2013?

Allereerst zijn we al 2015. Dus voor die lijst ben ik rijkelijk te laat. Maar ik heb wel 2 boeken in gedachten die ik heel graag deze zomer zou lezen.

1) Charlotte Brontë: Jane Eyre
Dit wil ik al een tijdje herlezen. Een paar zomers geleden zag ik er namelijk een musical van. Maar ondertussen past het boek ook perfect in de Verbeelding bookchallenge. Een reden te meer dus om het een kans te geven.

2) Harriet Beecher Stowe: De hut van oom Tom
Een boek dat ik als tiener fantastisch vond en al heel lang eens wil herlezen.

 

Welke boeken willen jullie zeker lezen deze zomer?

Geef een reactie

