1057 Tita en Twittertwijfels

Sinds anderhalf jaar (of ietsje langer?) heb ik een twitteraccount. Ik zat er nooit echt veel op. Wel met bepaalde periodes ietsje meer. Maar ik denk dat ik nu de laatste 4 maanden hooguit nog 5 tweets de wereld in heb gestuurd.

Ik denk nooit of amper aan twitter. En ik heb eigenlijk niet de behoefte om er dingen op te delen. Ik moet eigenlijk zelfs al echt nadenken over wat ik er nog eens zou posten als ik er toch al eens zin in heb. Bovendien merkte ik dat ik als ik actief met twitter bezig was ik ook echt ALLES wou lezen. En dan maar dagen terug scrollen om alle tweets gelezen te hebben. Dat neemt ongelooflijk veel tijd in beslag. Gelukkig volg ik weinig mensen.

Volgens mij heb ik de voorbije 4 maanden amper 5 tweets de wereld in gestuurd. En waarschijnlijk heb ik evenveel keren de moeite gedaan om wat dingen bij te lezen. Ik denk dat ik moet toegeven dat het me maar matig tot niet interesseert. Daarom twijfel ik er ook over om mijn account te verwijderen.

Op Instagram ben ik ook lange tijd niet actief geweest, maar dat vind ik eigenlijk nog wel leuk. Dus daar probeer ik nu toch weer wat nieuw leven in te blazen. Maar Twitter. Ik denk echt dat er niet veel meer voor nodig is om het over mijn hart te krijgen om op het wissen-knopje te drukken.

6 thoughts on “1057 Tita en Twittertwijfels

  1. Bij mij net hetzelfde. Ik heb daar precies niets te vertellen. Ik hou het nog omdat daar figuratieopdrachten geplaatst worden. En instagram, ik wil graag eens weten hoe het werkt. Ik heb het gedownload, maar weet niet hoe het marcheert!

  2. Ah nee, twitter is ook niks voor mij. Ik heb ooit drie weken ofzo een account gehad en het toen weer verwijderd. Instagram daarentegen, daar kan ik mij mee uitleven 🙂

  3. Fan van Instagram maar ook van Twitter 🙂 Ik gebruik het vaak voor professionele doeleinden maar heb zo ook al leuke kansen gekregen voor de blog. Ik plan binnenkort een Twitter workshop. Misschien kan dat je overtuigen om Twitter nog een kans te geven 🙂

  4. Jaaaaa instagram!!! My big love! Ik heb jaren geleden wel veelvoudig getwitterd, maar op een gegven moment nam het teveel tijd in beslag, wat je zegt, je wilt soms ook teruglezen. Ik hou hem nog wel aan, zodat ik soms een keertje een berichtje de wereld in kan gooien en omdat ik het handig vind om sommige nieuws te zoeken (gaat sneller dan de reguliere nieuwskanalen) maar voor de rest is het allemaal Instagram!

Geef een reactie

