1059 Tita en een lijstje

Vandaag een lijstje met gezonde dingen die ik lekker vind als tussendoortje:

1) kerstomaatjes
2) paprika
3) selder
4) komkommer
5) appels
6) gele kiwi’s (ik heb vaak een intolerantie tegen groene kiwi’s)
7) wortelen

Ja, een halve fruit- en groentewinkel. Eigenlijk kan ik best nog wat tips gebruiken voor lekkere gezonde tussendoortjes. Ik probeer momenteel namelijk weer een klein beetje op mijn voeding te letten. Wat eten jullie zoal als gezonde snack?

Advertenties

6 thoughts on “1059 Tita en een lijstje

  1. Ik eet gewoon geen tussendoortjes. Ik eet fruit als ontbijt, een slaatje als lunch en warm eten , groenten en mager vlees als avondeten. Al durf ik wel soms 1 stukje chocolade te eten bij mijn namiddagkoffie. En als ik dan toch eens honger krijg, dan wordt het gegarandeerd fruit of een polleke noten.

  2. Ik ben terug volop gestart met gezonde tussendoortjes! Smoothie (gemaakt van diepvriesfruit dat ik de dag voordien uit de diepvries haal, met kokosmelk van Alpro wat veel gezonder is dan gewone melk), rijstwafels met stukjes chocolade, gewone rijstwafels met een ‘spread’ (eerste probeersel: sojayoghurt met stukjes radijs, pijpajuin, wat verse kruiden en een paar rauwe erwtjes maar je vindt héél veel receptjes online). Ik eet al fruit als ontbijt dus nog eens als tussendoortje is er voor mij te veel aan.

  3. Ik eet als gezond tussendoortje vooral fruit (nectarines, aardbeien, frambozen), af en toe groentjes (meestal kerstomaatjes) en regelmatig crackers.
    En dan nog ongezonde tussendoortjes ook jammer genoeg, maar bon, die negeren we maar even 😉

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s