1061 Tita en haar blessings

De voorbije week omvat een paar echte topmomenten.

* Maandag was ik home alone en daarom besloten Lief en ik stiekem een extra middagje aan ons weekendje samen te plakken. Vermits het slecht weer was kropen we midden op de dag samen onder een dekentje en keken een film. Supergezellig!

* Lief kreeg zijn examenresultaten. Hij heeft wel 2e zit voor 1 examen uit de examenreeks van januari. Maar voor die van juni EN zijn stage is hij volledig GESLAAGD! Het spande er serieus om, dus we zijn echt enorm opgelucht hierover. En ik ben echt supertrots op mijn topper!

* Een heel weekend met zijn drietjes: boodschappen doen, spelen in de speeltuin, naar een garageverkoop gaan in de buurt en een festivalletje in mijn hometown waar er ook op de speeltuin werd gespeeld.

* Mijn ouders en de dochter van Lief die voor het eerst kennis maakten. En het was een succes. Mijn vader begon haar op een heel leuke manier uit te lokken. Hij liet haar opdrachtjes doen met de bolderkar in de tuin. En zij zelf begon vlotjes te babbelen over “Frozen”.

 

Een topweek dus. Hopelijk was die van jullie ook gevuld met fijne dingen.

4 thoughts on “1061 Tita en haar blessings

Geef een reactie

