1062 Tita en 10 activiteiten voor juli

Tijd om wat plannen te maken voor juli.

1) de verkeersreglementering nog eens doornemen
2) het boekje van de auto eindelijk lezen
3) naar een plaatselijk concertje gaan
4) naar de speeltuin gaan met de dochter van Lief
5) mijn administratie eens opruimen
6) naar een doop gaan
7) naar de “Markt van morgen” gaan in Antwerpen
8) naar Doel fietsen
9) uitstapjes maken in eigen land
10) shoppen

En wat gaan jullie doen in juli? Lekker op reis, een citytripje? Of lekker thuisblijven zoals wij? Ik wens jullie alvast een zonnige en fijne zomer toe!

3 thoughts on “1062 Tita en 10 activiteiten voor juli

  1. Ik heb eigenlijk bitter weinig plannen. De weekends zijn zo leeg dat het me angst aanjaagt 🙂
    Is Doel zo dichtbij voor jullie? Het is alleszins heel erg de moeite, ik was er zwaar van onder de indruk!

  2. Grotendeels leuke vooruitzichten, plezant! En succes met de minder plezante dingen (ik zou namelijk van verveling in slaap vallen als ik het autoboekje zou moeten lezen denk ik 😉

    Onze reis is ondertussen al achter de rug (een weekje duiken in Curaçao), maar met al het bezoek dat we deze zomer gaan krijgen, zullen onze weekends ook wel vol (misschien soms zelfs te vol) zitten met uitstapjes.

Geef een reactie

