1063 Tita en haar te lezen lijst voor juli

Normaal verschijnt hier elke maand een lijst met een 6-tal boeken die ik de komende maand wil lezen. En ik ben uiteraard van plan om te lezen. Ik zou mezelf niet zijn als ik het niet zou doen. Maar voor 1 keer heb ik eigenlijk geen echt vaste lijst met boeken die ik ga lezen.

Sinds 1 juni heb ik de app van de Vakantiebib gedownload. De voorbije maand stonden daar voornamelijk een paar thrillers en wat jeugdboeken op. Thrillers zijn minder mijn ding, dus daarvan las ik er niet zo veel. Vanaf 1 juli, morgen dus, komen er ook romans op te staan. En ik vermoed dat ik daar meer mijn ding tussen ga vinden. Ik ga dus boeken lezen via die app op mijn tablet. Maar ik weet de titels nu nog niet en kan dus ook nog niet zeggen welke boeken ik ga lezen.

Wel liggen er een paar boeken klaar (o.a. van de bibliotheek) die ik deze zomer ook wil proberen lezen.

1) Harriet Beecher-Stowe: De hut van oom Tom
Een jeugdboek dat ik al heel lang wil herlezen en dat perfect zou staan op mijn lijst voor de Verbeelding readingchallenge.

2) Jojo Moyes: De laatste liefdesbrief
Ik las haar “Voor jou” en hield het niet droog. Ik ben benieuwd of dit boek me ook zo kan raken.

3) Donna Tartt: Het puttertje
Een klepper van 900 bladzijden die ongetwijfeld niet zal uitraken in juli. Daarom wil ik hem rustig op mijn gemak tussen wat andere boeken door lezen in juli en augustus.

 

En verder zie ik dus wel wat er op mijn pad komt. Wat nemen jullie mee in jullie valies op weg naar verre oorden?

7 thoughts on “1063 Tita en haar te lezen lijst voor juli

  1. Ik ga pas in september op reis 🙂 dus heb nog ff tijd…
    Het puttertje ligt hier ook al maanden klaar… ik ga deze week nog één keer naar de bib, daarna vervalt mijn jaarabonnement en ga ik even niet verlengen zodat ik wat van mijn eigen boeken kan uitlezen!

  2. Oooh jij hebt de laatste liefdesbrief. Ik ben daar op aan het azen. Maar omdat ik in juni 42 boeken kocht, mag het even niet meer van mezelf. 🙂

    Haar staat op de absoluut te lezen lijst:
    1. An Ember in the ashes
    2. De godinnentest
    3. Wss een boek van Colleen Hoover.

    De rest wordt mijn gevoel volgen.

  3. Ik heb ‘De laatste liefdesbrief’ gelezen… heel erg mooi!
    Toen ik ‘Voor jou’ las… moest ik ook even slikken, een traantje hier en daar… mooi boek!

  4. Ik heb al een tijdje The snow child uit de bib liggen, waar ondertussen ook een boekje over de geschiedenis van Zwitserland klaarligt dat ik er gereserveerd had, maar voor de rest ga ik mij laten leiden door de goesting van het moment.
    Op reis las ik The old man and the sea van Ernest Hemingway en La vérité sur l’affaire Harry Quebert.

Geef een reactie

