1065 Tita en haar gelezen boeken in juni

Juni was weer een goede leesmaand. Ik las enkele boeken van de bibliotheek en een aantal boeken op de tablet.

Gelezen:

1) Tess Gerritsen: Dicht op de hielen
Ik lees maar af en toe een thriller, als tussendoortje. Het zijn meestal niet mijn favoriete boeken, maar dit vond ik wel een goed verhaal.

2) Hanna Bervoets: Lieve Céline
Ik vraag me nog steeds af waarom ik dit heb uitgelezen. Het boek gaat over een fan van Céline Dion.

3) Carlijn Vis: Het marktplaatsmeisje
Dit boek vond ik redelijk.

4) Els Beerten: Eén mens is genoeg
Een jeugdboek. Wel ok als tussendoortje.

5) J. K. Johansson: Laura
Een thriller. Weer leuk als tussendoortje.

6) Tania Heimans: Hemelsleutels
Ik vond er niks aan.

7) Stephen King: Mr Mercedes
Ik las nog niet veel van Stephen King, maar dit boek scoorde toch weer bij mij. Dus ik ga me binnenkort waarschijnlijk nog wel eens aan één van zijn boeken wagen.

8) María Dueñas: De wereld vergeten
Ook hier heb ik van genoten. Haar vorige boek heb ik ook heel graag gelezen.

9) Josh Malerman: De kooi
Ook bekend als de Engelse versie “Birdbox”. Ik had er zo veel goeds over gehoord, maar vond het zelf eigenlijk een beetje overroepen. Ik zat absoluut niet op het puntje van mijn stoel en vond het zelfs een beetje raar eindigen.

10) Tania Bongers: De dag dat ik doodging
Over een jonge vrouw die baarmoederkanker krijgt tijdens haar zwangerschap. Een waargebeurd verhaal. Het raakte me wel.

 

De meeste boeken las ik op de tablet. De meeste boeken die ik daar op heb staan zijn dunnere boeken die ik eerder als tussendoortjes zie. Zelf hou ik meer van stevige verhalen. Maar voor deze zomer zullen er toch wel wat tussendoortjes op het programma staan.

Ik ben benieuwd wat jullie de laatste tijd nog lazen.

 

3 thoughts on “1065 Tita en haar gelezen boeken in juni

  1. Ik lees heel veel thrillers… maar naar het boek ‘De wereld vergeten’ ben ik heel benieuwd… haar boek ‘Het geluid van de nacht’ heb ik heel erg graag gelezen.

  2. Hahaha, “Ik vraag me nog steeds af waarom ik dit heb uitgelezen”. Die zet ik dus al zeker niet op mijn to read lijstje 😉

    Van Stephen King heb ik dus nog altijd niets gelezen, zou daar eigenlijk eens verandering in moeten brengen! En bij Bird Box had ik wat hetzelfde gevoel: wel ok, maar toch overroepen.

Geef een reactie

