1066 Tita en haar blessings

Weer een week vol leuke momenten.

* Ontdekken dat ik meer dan een kilo ben afgevallen zonder er veel moeite voor te doen. Ik was de voorbije maanden een kilo of 3 bijgekomen wegens een grote goesting naar zoute chips. Maar op anderhalve week tijd is er nu 1,4 kg af. Door meer fruit te eten en meer water te drinken en frisdranken te vermijden. En misschien ook wel door achter een 4-jarige te crossen. 🙂 Joepie!

* Elke dag samen met Lief koken, elke dag naast hem in slaap vallen en elke dag naast hem wakker worden.

* “Tita, jij moet kietelen” horen uit de mond van de 4-jarige en daarna haar geschater wanneer Tita het Kietelmonster aanvalt. 🙂 Gekieteld worden is haar hobby.

* Zon. Veel en warm. En water. Om te verfrissen.

* Shoppen: rode pumps, platte blauwe schoenen, een rood topje, een roze wintertrui, een blauw kleedje en bh’s.

* De 4-jarige die het eten kei-lekker vindt.

* Een 2e ontmoeting tussen de 4-jarige en mijn ouders.

* Lief en ik die ’s avonds gezellig naast elkaar zitten te lezen omdat we stil moeten zijn voor de 4-jarige (klein en lawaaierig appartement).

* De 4-jarige die naar haar mama ging. Hoe leuk ik haar ook vind, soms hebben we gewoon even nood aan tijd voor ons tweetjes.

* Samen overdag een film kijken met de rolluiken gesloten en in ons ondergoed omdat het gewoonweg veel te warm is.

* Naar een leuk, gratis jazzconcertje gaan in de buurt.

* Waterijsjes!

* Naar de doop van het broertje van mijn metekind gaan. Genieten van metekind’s zotte snuiten, het feit dat hij expres alleen “papa” wil zeggen en niet mama en merken dat mijn cadeautje voor het metekind (een kartonnen boekje vol camions, tractoren,…) een schot in de roos is.

2 thoughts on “1066 Tita en haar blessings

Geef een reactie

