1067 Tita en haar activiteiten van juni

Mijn activiteiten van juni waren niet echt een schot in de roos. Oftewel: er kwam niet veel van in huis. Ik moet me echt eens gaan herpakken.

1) op babybezoek gaan bij vriendin S. en haar pasgeboren 2e zoontje
Shame on me. Ik heb zelfs nog geen cadeautje voor het ventje. Wel voor zijn grote broer. Maar dat moet ook nog ingepakt worden. En de afspraak zelf moet ik ook nog maken.

2) Lief meenemen naar de babyborrel van het broertje van mijn metekind
Check! En daarbij ontmoette hij een groot deel van mijn familie voor het eerst.

3) in Antwerpen gaan kijken naar de reuzen
Check! Voor mij toch echt wel het evenement van het jaar in Antwerpen. Ik vond het geweldig!

4) misschien een pretparkuitstapje met de 4-jarige
Dat is verzet naar ergens deze zomervakantie.

5) weer wat meer werk maken van mijn opruimrondje
Ahum.

6) verder werken aan mijn tijdschriftenproject
Nog eens ahum.

7) foto’s uitkiezen voor mijn vakantiefotoalbum
Dat heb ik wel gedaan. Ze moeten nu nog in de website worden ingegeven en de bestelling moet nog geplaatst worden. Toch al 1 stapje vooruit.

8) verder vorderen met mijn opruimproject
De ene moment ben ik er actief mee bezig, de andere moment ligt het weer even stil.

9) meer structuur krijgen in mijn dagen
Vorige week is het weer redelijk gelukt omdat ik dan ’s ochtends van bij Lief kwam en ’s avonds naar hem terug ging. Maar op dagen waarop ik geen afspraken heb, loopt het meestal nog mis.

10) mee doen aan de readathon in de 1e week van juni
Ik las echt heel veel die week. Het was eigenlijk de eerste keer dat ik echt een goed gevoel had over de readathon. Dat ik echt het gevoel had dat ik er van had genoten.

 

Deden jullie nog iets leuks in juni?

2 thoughts on “1067 Tita en haar activiteiten van juni

  1. Ah oei, vielen de vorige read-a-thons zo tegen dan?
    Toch wel jaloers dat je al bijna een fotoalbum klaar hebt, was ik maar al op het punt dat het “enkel” nog ingeven in de website was… 🙂

  2. Nee, ik heb mij bij de vorige read-a-thons te veel laten afleiden door andere dingen. Het is wel het eerste fotoalbum van vele dat enkel nog ingegeven moet worden, hoor.

Geef een reactie

