1070 Tita en as we speak

Tijd voor een nieuwe as we speak.

 

lezen: Ook de laatste tijd wordt hier vaak gelezen. ’s Avonds terwijl ik ondertussen chat met Lief (ik lees terwijl ik op zijn antwoord wacht) of wanneer ik ’s avonds bij Lief ben en we stil moeten zijn omdat zijn dochter anders niet kan slapen. Samen lezen vinden we trouwens allebei heel gezellig.

verslaafd aan: Met dat warme weer eet ik toch wel graag een ijsje. Ben & Jerry’s vind ik heel lekker, maar dure ijsjes. Gelukkig heeft Aldi ook zo’n lekkere potjes. Maar hoe dan ook is het niet goed voor de lijn. Daarom ben ik deels overgeschakeld naar waterijsjes. Superlekker en eigenlijk zelfs nog verfrissender dan roomijs.

luisteren naar: Samen met Lief trok ik een dagje naar Brussel om cd’s te gaan shoppen in de solden. Ik heb veel moeten wachten want Lief heeft echt een cd-verslaving. Maar het loonde wel ook voor mezelf en ik ging naar huis met cd’s van Gabriel Rios, Madredeus en Mumford and Sons. Vooral Madredeus wordt hier even grijs gedraaid.

opgeruimd: Vorig jaar heb ik een tijd aan mijn Pinterest-project gewerkt. Er zijn toen heel wat pins en borden gesneuveld en bijgekomen. Ondertussen heb ik lustig verder gepind. Het was dus weer eens tijd voor een opruimactie. Daar heb ik me dan ook maar weer even aan gezet.

genieten van: Onze beide ouders gaan op vakantie. Er is dus veel us-time en daar genieten we allebei enorm van.

gelachen om: Allereerst heb ik een nieuw en niet echt hoogstaand maar hilarisch tv-programma ontdekt: Is er wifi in Tahiti? Ik kan er niets aan doen maar ik lach echt tranen met tuiten als ik daar naar kijk. Heerlijk! Verder was er een grappige situatie met Lief en een badpak. Lief was een uitleg tegen mij aan het doen en plots zag ik in een etalage een paspop met een mooi badpak aan. Dus ik zei dat ik dat een mooi badpak vond, Lief keek even, draaide zich weer om en liep verder zijn uitleg verder doend. Waarop ik reageerde met “Gij zegt niks”. “Ah, moest ik iets zeggen?”, was zijn vraag. Ik lag strijk, op de Nieuwstraat in Brussel. Mannen en shoppen, ha!

film gekeken: In de cinema lijken we niet te geraken, maar af en toe vinden we toch een momentje om met ons tweetjes onder een dekentje te kruipen en een filmpje te kijken. We zagen “The Grand Budapest Hotel”, een nogal absurde en daardoor wel grappige film. En we keken ook naar “Midnight in Paris” met een beetje te veel historische figuren als Hemmingway, Fitzgerald,… maar ook met prachtige beelden van Parijs.

 

2 thoughts on “1070 Tita en as we speak

  1. Wat fijn om tussen de regels te lezen, dat jullie zo goed opschieten met elkaar en veel raakvlakken hebben en leve de vakantie als de ouders op reis zijn, dat wordt dolle pret!

Geef een reactie

